Windows XP (x64) compatibility list en drivers in the box?

Pagina: 1
Acties:

• MaxPayne
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-01 22:15

MaxPayne

Supertweaker

Topicstarter
Ik heb nu inmiddels een AMD Athlon 64 3500+ en een MSI K8N NEO2 PLATINUM moederbord en ik heb mij ingeschreven voor de preview versie van Microsoft Windows XP x64 voor Extended Systems.

Ik heb al drivers van NVIDIA als zowel van ATI, echter ik kan nergens een driver vinden voor mijn PROMISE FASTTRACK TX2000 (PCI RAID controller) en REALMAGIC XCARD (PCI hardware DIVX/XVID/MPEG2/4 kaart).

Dat ik voor de XCARD geen drivers kan vinden is niet zo heel erg aangezien ik deze niet veel meer gebruik, maar voor mijn RAID kaart wel aangezien ik daar waarschijnlijk drivers nodig voor heb om windows te installeren en mijn partities te laten herkennen? Heb al een DVD-ROM en CD brander allebei op de onboard IDE aansluitingen aangesloten dus RAID via NVRAID is helaas voor mijn IDE schijven geen mogelijkheid :'(

Ik vroeg mij af of of iemand mij aan drivers kan helpen of deze kan omzetten bewerken? Verder zou ik graag een link/url naar een lijst met ondersteunde hardware/compatibility list willen hebben zo dat ik weet wat er standaard al ondersteund wordt in windows x64..

Wie kan mij helpen?

It's a plane, its a bird..no it's super tweaker

• MaxPayne
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-01 22:15

MaxPayne

Supertweaker

Topicstarter
Niemand? :?

It's a plane, its a bird..no it's super tweaker