Toon posts:

Virus scanner voor server

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
welke scanner staat het best bekend voor een windowsNT server ? Die elke dag update of liefst sneller. Voor ongeveer 50 werkstations is dit programma nodig die je ook remote kan installeren.

Verwijderd

symantec corporate server en client versie,
ik vind dat een heerlijk programma lekker simpel en je heb er neit veel last vaneens goed ingesteld.

Verwijderd

Topicstarter
Ook nog anderen programma's is Sophos goed?

Verwijderd

sophos is prima, nod32 is prima, symantec is prima, mcafee is prima, etc, etc...

wordt zo een opsom topic...

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Hier zijn al vele discussies over geweest: klik. Sorteer eventueel anders en geef evt. aan dat je alleen B&V doorzoekt, alleen het laatste jaar, etc etc. Andere zoektermen proberen lijkt me ook handig.

Lees dat even door, alles opnieuw zeggen lijkt me niet de bedoeling :) En dus de volgende stap: wat zijn volgens jou opties (gezien eisen, wensen, budget)? Dat disucssieert beter, hoe dan ook heb je weinig aan een opsomming.

offtopic:
Ook hier zou ik zelf trouwens wat meer info hebben gegeven; het is mij namelijk niet duidelijk waar je de vscanner voor wilt gaan gebruiken. De fileserver? Alle workstations remote scannen? Updates distribueren? Mailscan? Misschien downloads scannen? Etc ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)