Toon posts:

Extra functies onder functietoetsen uitschakelen (F1 etc..)

Pagina: 1
Acties:
  • 1.859 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een microsoft intelli pro toetsenbord, maar onder de funtietoetsen zitten extra functies zoals undo, redo, open, close, etc.. Als ik aan t gamen ben werken de normale F-toetsen dus niet.... Hoe kan ik deze in hemelsnaam uitschakelen??

Rob

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Configuratiescherm -> toetsenbord, optie's?

Of gewoon die Microsoft drivermeuk de-installeren ;)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
zelfs in de bios reageren de f-toetsen niet... moet ik misschien hier wat in veranderen??

• Han
  • Niet online

Han

Bios? :?
Hoe bedoel je?

Je dient die functie uit te schakelen via het configuratiescherm van Windows... En dat die toetsen niet werken in de bios kan kloppen, die functie's worden pas actief nadat deze samen met Windows zijn geladen :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

zit er geen toetsje op je toetsenbord met een fje erop daarmee kan je hem disablen

Verwijderd

Topicstarter
in de bios heb je toch de mogelijkheid ('save and exit) F10. Als ik dan op F10 druk, doet ie nog niks... dat bedoelde ik.

Verwijderd

Topicstarter
He super kerel! Er zit idd zo'n toets op waarmee je de functies kan disablen.
THANX

• Han
  • Niet online

Han

Dan moet je, zoals icecone zegt, even op die F toets drukken. Daardoor zet je die F toetsen uit en werken die gewone F toetsen weer...

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
Er zit als het goed is een F-lock toets op je tobo, meestal met een slotje erbij of zo.
Deze schakelt tussen de F-toetsen en I* Paul -toetsen.

Alleen jammer dat deze vaker default aan staat dan uit :(

* Paul = Irritante-toetsen

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Pagina: 1