Toon posts:

Wel inbellen maar kan geen pagina's ophalen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem.

Ik heb een standaard internetverbinding van Planet met een speedtouch usb modem. Ik kan wel inbellen dat is geen probleem, maar ik kan geen enkele pagina openen...

Ik heb geen firewall draaien of een router ertussen zitten. Dus verder mag het volgens mij geen probleem geven...

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

Sinds hoe lang heb je dit probleem? Deed het het eerst wel goed? Wat heb je dan veranderd? Heb je de helpdesk van Planet al gebeld?

MechWarrior || Monsters Game

Verwijderd

Doet mij denken aan de goeie ouwe tijd als je geen DNS servers had opgegeven.
Moet je dat toevallig niet nog handmatig doen bij jou verbinding?
Hebben de DNS servers van Planet anders niet gewoon even storing?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb dit probleem sinds gisterenavond. heb even Ad-aware gedraaid om de computer een beetje op te schonen, maar nadat ik dat gedaan heb heb ik het probleem.

Ik kan msn ook niet opstarten en verbinding maken met extern bureaublad doet het ook niet.

Hij geeft wel gewoon aan dat er verbinding is maar echt activiteit is niet te bespeuren... :?

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Je kunt wel pingen ip IP (213.46.36.65), en op hostname (tweakers.net)? Zo ja, van welke browser maak je gebruik?

🌞🍃

• Pacjack
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-08 08:41
Kijk even de DNS servers na in je instellingen. Je kunt ook de installatie procedure van je internetverbinding opnieuw doorlopen.

⌘ | deze gebruiker weet waar zijn handdoek is

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

Je kan denk ik het beste met de helpdesk van planet bellen. Tenzij zij zo'n noob helpdesk hebben die eisen dat je eerst je harde schijf formateerd en windows er opnieuw op zet voordat ze je gaan vertellen dat hun servers eventjes niet goed werken :+ Als ze een normale helpdesk hebben kunnen ze je helpen het probleem op te lossen, of je krijgt te horen dat er iets mis is bij planet zelf en dat het dalijk wel verholpen zal zijn.

MechWarrior || Monsters Game

Verwijderd

probeer eens een verbinding te maken via proxy server van planet ..

ik neem aan dat je de dns servers wel kan pingen enzo..
Pagina: 1