Toon posts:

[XP] Herinstallatie geeft 'handtekening ongeldig' fout

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik middels het Clarity programma van MyCom de herinstallatie start dan komt er een volgend scherm in beeld:
"Onherstelbare fout
Er is een fout opgetreden waardoor Set Up niet kan doorgaan.
Setup kan de productcatalogussen niet installeren. Dit is een kritieke fout. In de Set-Up logboekbestanden treft u waarschijnlijk meer gegevens aan. "
Als ik dan op OK klik (meer keuze is er niet) krijg ik het logboek voor systeeminstallatie.
Daarin staan 3 fouten:
Set-Up kan OLE besturing C:\Windows\System32\rsaenh.dll niet in het register opnemen wegens de volgende fout:
DLLRegister Service heeft fout 214794223 geretourneerd (80070017)
Set-Up kan OLE besturing C:\Windows\System32\dssenh.dll niet in het register opnemen wegens de volgende fout:
DLLRegister Service heeft fout 214794223 geretourneerd (80070017)
De handtekening voor Windows XP Home Edition is ongeldig. Foutcode 80096001.
Er is een systeemniveaufout opgetreden bij het controleren van vertrouwen.

Als ik dan weer op SLuiten klik start de pc opnieuw op en gaat ie weer installeren.
Weet iemand wat ik moet doen?

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

De handtekening voor Windows XP Home Edition is ongeldig. Foutcode 80096001.
Er is een systeemniveaufout opgetreden bij het controleren van vertrouwen.
Heb je contact opgenomen met de helpdesk van MyCom? :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
Zij zeggen/denken dat het een Boot probleem zou zijn. Dus iets met de harde schijf. Maar hoe kan ik dat nu herstellen?

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2004 10:01 ]

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Titel bijgewerkt, zie ook de WOS policy :)

Herinstallatie stopt ==> [XP] Herinstallatie geeft 'handtekening ongeldig' fout

• SysRq
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:06
Verwijderd schreef op 20 september 2004 @ 09:47:
Zij zeggen/denken dat het een Boot probleem zou zijn. Dus iets met de harde schijf. Maar hoe kan ik dat nu herstellen?
Het is een schone installatie? Dus de installatie gaat niet over een oude WinXP install heen? Eventueel kun je met de recovery console het commando chkdsk uitvoeren. Of de schijf helemaal formatteren, en dan de installatie opnieuw uitvoeren. :)

-