Als ik middels het Clarity programma van MyCom de herinstallatie start dan komt er een volgend scherm in beeld:
"Onherstelbare fout
Er is een fout opgetreden waardoor Set Up niet kan doorgaan.
Setup kan de productcatalogussen niet installeren. Dit is een kritieke fout. In de Set-Up logboekbestanden treft u waarschijnlijk meer gegevens aan. "
Als ik dan op OK klik (meer keuze is er niet) krijg ik het logboek voor systeeminstallatie.
Daarin staan 3 fouten:
Set-Up kan OLE besturing C:\Windows\System32\rsaenh.dll niet in het register opnemen wegens de volgende fout:
DLLRegister Service heeft fout 214794223 geretourneerd (80070017)
Set-Up kan OLE besturing C:\Windows\System32\dssenh.dll niet in het register opnemen wegens de volgende fout:
De handtekening voor Windows XP Home Edition is ongeldig. Foutcode 80096001.
Er is een systeemniveaufout opgetreden bij het controleren van vertrouwen.
Als ik dan weer op SLuiten klik start de pc opnieuw op en gaat ie weer installeren.
Weet iemand wat ik moet doen?
"Onherstelbare fout
Er is een fout opgetreden waardoor Set Up niet kan doorgaan.
Setup kan de productcatalogussen niet installeren. Dit is een kritieke fout. In de Set-Up logboekbestanden treft u waarschijnlijk meer gegevens aan. "
Als ik dan op OK klik (meer keuze is er niet) krijg ik het logboek voor systeeminstallatie.
Daarin staan 3 fouten:
Set-Up kan OLE besturing C:\Windows\System32\rsaenh.dll niet in het register opnemen wegens de volgende fout:
Set-Up kan OLE besturing C:\Windows\System32\dssenh.dll niet in het register opnemen wegens de volgende fout:
De handtekening voor Windows XP Home Edition is ongeldig. Foutcode 80096001.
Er is een systeemniveaufout opgetreden bij het controleren van vertrouwen.
Als ik dan weer op SLuiten klik start de pc opnieuw op en gaat ie weer installeren.
Weet iemand wat ik moet doen?