[php] HTML-pagina doorsturen naar vrienden *

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

Topicstarter
Hallo, ben bezig met een website, en wil een knop op de pagina maken die de mogelijkheid geeft om de complete pagina te mailen naar iemand.

Wat heb ik hiervoor allemaal nodig? de boel draait hier met php. Waarschijnlijk zal ik een mailserver moeten draaien hier, of werkt dat anders?

Het idee erachter is dus om de complete pagina in html-opmaak door te mailen. Alle hulp is welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Dit soort dingen is denk ik al heel vaak gevraagd. Een snelle zoektocht op google geeft mij gelijk. Klik hier maar eens, dan heb je de goede keywords in ieder geval :)

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

Topicstarter
dank! keywords zat ik idd al mee te prutsen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De output bufferen en naar een bestandje schrijven i.p.v. gelijk naar de browser te sturen, lijkt me.

Maar er zullen op hotscripts.com misschien best kant en klare scripts voor zijn, als je dat wilt natuurlijk.

edit: sorry, overheen gelezen dat je wilde e-mailen. Je kan de output bufferen en dan in HTML opmaak emailen. Maar ook daar zijn honderden tutorials en kant en klare scripts voor.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2004 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06 13:31

drm

f0pc0dert

Als je zelf aan de slag gaat, zorg dan dat je weet hoe je een goede MIME mail in elkaar flanst.

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz