Goeden morgen
search functie vakkundig gebruikt en tuurlijk genoeg gevonden op term nt1 quatrovox adsl etc maar niet dit geval helaas...
Bij iemand adsl besteld (xs4all lite) was binne 7dagen binnen netjes
goed ik kee in de meterkast zie daar vanaf begin tot einde:
witte hoofdstekkerdoos die stekker loopt naar de Nt1 s3
Vanuit daar gaat er een dikke zwarte isdnkabel naar de quatrovox III
Vanuit daar is het verdeeld over 3isdn lijnen
1-huiskamer
1-boven (plek waar adsl moet komen)
1-schuur/kantoor
Goed dus ik zie 3kabeltjes eruit komen en in de vermoeding dat boven dan gewoon het modem aangesloten zou kunnen worden op de stekkerdoos van isdnlijn 2
helaas nix geen signaal maar ik kan ook niks eruit pluggen in de meterkast zit allemaal vast in de stekkers/nt1/quatrovox
Dus mijn vraag is staat er nou geen signaal op of moet het echt vanuit die meterkast want de adsl is echt specifiek aangevraagd op isdnlijn 2 iniedergeval het nummer dat daar bij hoort!
gaarne hulp en alvast bedankt !
search functie vakkundig gebruikt en tuurlijk genoeg gevonden op term nt1 quatrovox adsl etc maar niet dit geval helaas...
Bij iemand adsl besteld (xs4all lite) was binne 7dagen binnen netjes
goed ik kee in de meterkast zie daar vanaf begin tot einde:
witte hoofdstekkerdoos die stekker loopt naar de Nt1 s3
Vanuit daar gaat er een dikke zwarte isdnkabel naar de quatrovox III
Vanuit daar is het verdeeld over 3isdn lijnen
1-huiskamer
1-boven (plek waar adsl moet komen)
1-schuur/kantoor
Goed dus ik zie 3kabeltjes eruit komen en in de vermoeding dat boven dan gewoon het modem aangesloten zou kunnen worden op de stekkerdoos van isdnlijn 2
helaas nix geen signaal maar ik kan ook niks eruit pluggen in de meterkast zit allemaal vast in de stekkers/nt1/quatrovox
Dus mijn vraag is staat er nou geen signaal op of moet het echt vanuit die meterkast want de adsl is echt specifiek aangevraagd op isdnlijn 2 iniedergeval het nummer dat daar bij hoort!
gaarne hulp en alvast bedankt !