[2k] spellen starten na reboot niet meer

Pagina: 1
Acties:

• AuC
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-04 14:09
Vandaag dus Windows 2k geinstalleerd, en wat spellen erbij gezet. De eerste keer - na install zonder reboot spelen ging prima. Maar nadat ik gereboot had starten de spellen helemaal niet meer op. Als ik de spellen nu herinstalleer werken ze wederom maar een keer. Iemand enig idee wat dit kan zijn en hoe ik dit oplos? (anders wordt het maar weer win 98 installeren :+).

Specs:
Windows 2000 Professional (SP4)
Geforce 4 MX440-SE
Pentium 4, 2.40Ghz

Ik heb voor mijn 3D kaart de laatste NVIDIA drivers geinstalleerd. Ook heb ik audio-drivers etc. geinstalleerd.

[ Voor 23% gewijzigd door AuC op 20-09-2004 02:36 ]

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-04 11:43

JohnD

Bernd

krijg je een foutmeldig als je spellen wil starten? staat er iets in je logboek?

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

• Pacjack
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-04 16:38
DirectX geinstalleerd? Foutmeldingen bij opstarten?

⌘ | deze gebruiker weet waar zijn handdoek is

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Pacjack schreef op 20 september 2004 @ 10:47:
DirectX geinstalleerd? Foutmeldingen bij opstarten?
En zo ja, check ff met Start -> uitvoeren -> dxdiag
Welke versie je hebt en plant dat hier neer :)

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• AuC
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-04 14:09
Ik krijg geen foutmeldingen. Ik heb inderdaad DirectX geinstalleerd, versie 9.0c. Heb vandaag windows 2k opnieuw geinstalleerd, had namelijk nogal dom gedaan.... *durft het bijna niet te zeggen* Windows geinstalleerd met de netwerkkabel nog in de pc... :o