Toon posts:

[XP] Geen mp3 bestanden meer afspelen

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Me pc speelt geen mp3 bestanden meer af.

Wat kan ik hier aan doen, encoders installeren?
Alleen waar vindt ik deze, iemand misschien?

bvd

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:53

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Daar zou heel veel mee kunnen wezen.

Je zou toevallig kunnen aangeven :
• Specs :?
• Afspeelprogramma's :? Denk aan winamp / sonique / Windows Media Player etc.
• Wat heb ik zelf geprobeerd :?
• Zelf al gezocht :?
• Toevallig Codecs geinstalleerd :?
• Speelt hij geen mp3 meer af, of krijg je geen geluid :?
Als hij geen mp3 meer kan afspelen, betekend het niet meteen dat het aan winamp / consorten kan liggen. Denk aan codecs en andere shit.

[ Voor 18% gewijzigd door Outerspace op 20-09-2004 01:01 ]

Wauw, een sig!

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Jimbolino

troep.com

Download Winamp
veel suc6 :)

sorry, crappy startpost, crappy antwoord

@Hmail: goede oplossing, maar als iemand komt met: "Me pc speelt geen mp3 bestanden meer af." dan denk ik niet dat ie ook de moeite gaat nemen om die paginas allemaal door te lezen... Winamp is in zon geval een snelle en makkelijke oplossing (goed voor de luie topicstarter toch?)

[ Voor 68% gewijzigd door Jimbolino op 20-09-2004 01:32 ]

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

• Hmail
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-05 18:27

Hmail

Doet ook maar wat.

Het proberen van Winamp is geen echte oplossing, dat is alleen het omzeilen van het probleem. Misschien heb je/iemand anders ooit eens de MP3 codec uitgeschakeld? Deze pagina geeft wat informatie over het opnieuw aanzetten van de mp3 codec (ff scrollen) Veel succes er mee :)

@Jimbolino: Mee eens, maar: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) #reageren
Reageer on-topic en probeer de topicstarter te helpen met zijn probleem:
Laat niet merken dat je de topicstarter dom vindt; dat hij / zij iets niet weet wat jij wel weet, daar kan hij / zij ook niks aan doen.
:P :>

[ Voor 36% gewijzigd door Hmail op 20-09-2004 04:25 ]

It might sound as if I have no clue what I'm doing, but I actually have a vague idea.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Tha Biatch,

Deze topicstart voldoet echt niet aan wat we graag zien op GoT - er ontbreken een heleboel zaken die we wel als belangrijk beschouwen :)

Je topic titel is wel goed, maar als we dan kijken naar je topicstart mis ik toch een boel informatie, bijvoorbeeld welke MP3's er niet meer afgespeeld worden (geen enkele?), sinds wanneer die niet meer afgespeeld worden (sinds ik ... geinstalleerd heb, of spontaan?) en meer van dat soort informatie (welke player bv).

Daarnaast mis ik wat je zelf al geprobeerd hebt om dit op te lossen - heb je al eens gegoogled op dit probleem? Al eens gezocht op GoT? Al eens je PC herstart? Al eens met een nieuwe user account geprobeerd?

Omdat dit allemaal ontbreekt in je topic, en ik het niet echt zie zitten om nu 10 posts ofzo er aan te gaan weiden tot je genoeg informatie hebt verzameld in dit topic, ga ik dit topic sluiten.

Open gerust een nieuw topic mits je topic wel voldoet aan bovenstaande eisen :)

Dit topic is gesloten.