Onlangs heb een Bittorrent programma gedownload: ABC. Het rare was dat de map waar ik de downloads naar toe stuurden, vast liep als ik hm opende.
Ik dacht: het is vast een kwestie van het programma (ABC) eraf gooien en dan doet ie het gewoon weer.
Maar nu het programma eraf ligt, is het nog steeds zo dat als ik de map open waar alle gedownloade films en liedjes enzo staan hij vastloopt. Er komt een venstertje:
''explorer.exe
In explorer.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.
U was bezig met een bewerking. Deze gegevens zijn mogelijk verloren gegaan.
Als u meer informatie wilt over deze fout. klikt u hier.
Sluiten''
Ik druk dan op sluiten. Alles verdwijnt even (venstertjes in taakbalk) en verschijnt 5 seconden later weer. Alleen niet die map
.
Heeft iemand een idee
wat dit is (virus, iets van dat programma wat achter is gebleven, enz.) Het is echt vervelend. Ik kan dus niet bij die bestanden!!
Maar nu het programma eraf ligt, is het nog steeds zo dat als ik de map open waar alle gedownloade films en liedjes enzo staan hij vastloopt. Er komt een venstertje:
''explorer.exe
In explorer.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.
U was bezig met een bewerking. Deze gegevens zijn mogelijk verloren gegaan.
Als u meer informatie wilt over deze fout. klikt u hier.
Sluiten''
Ik druk dan op sluiten. Alles verdwijnt even (venstertjes in taakbalk) en verschijnt 5 seconden later weer. Alleen niet die map
Heeft iemand een idee