Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[BUG] posts niet te vinden na merge?

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:12
Laatst zijn er door een mod wat reply's uit [rml]Betaalde newsservers met binaries [ deel 2][/rml] toegevoegd aan [rml][ Gebruikerservaringen] Newsleecher *[/rml] , waaronder een post van mij. Ik was mijn eigen post echter kwijt, en verwachte dat deze post net zoals een gemoved topic ook nog gewoon in mijn posthistory ( http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/67342 ) zou staan, maar dit is dus niet het geval?

Is dit de bedoeling, omdat ik het bericht daar ook neit zelf gepost heb, of zou [rml][ Gebruikerservaringen] Newsleecher *[/rml] wel in mijn posthistory moeten staan ?

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Deze bug is wellicht gerelateerd aan [rml][ Bug] Afgesplitst topic niet langer in post history[/rml]

Het lijkt alsof React de posthistory niet geheel consistent houdt zodra er merges en splits worden uitgevoerd?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:12
Spider.007 schreef op 19 september 2004 @ 22:52:
Deze bug is wellicht gerelateerd aan [rml][ Bug] Afgesplitst topic niet langer in post history[/rml]

Het lijkt alsof React de posthistory niet geheel consistent houdt zodra er merges en splits worden uitgevoerd?
Jup, idd, ik vind net ook [rml][ bug] Er missen topics in mijn Posthistory?[/rml] .
Kennelijk was het al bekend, alleen ik kon voor het openen van dit topic niet echt op goede zoektermen komen...

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Anyways, dubbel dus :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.