Al reeds een tijdje heb ik problemen met mijn 3Com 3c905cx-tx-m netwerkkaart. Geregeld doet hij eventjes het geluid, beeld en muis hangen. Het is echt maar een fractie van een seconde en is niet constant ofzow. Maar wel zeer irritant.
Als ik een andere netwerkkaart (kaartje met een Realtek 8139C) gebruik is het probleem weg, maar ik zou toch graag mijn 3Com gebruiken
Ik heb ondertussen de "3Com Nic Doctor" geinstalleerd, een applicatie van 3Com.
In het tabblad "Statistics" staat er bij "Transmit Underrun" de waarde 37. Telkens wanneer mijn pc eventjes hangt komt er een waarde bij is me opgevallen.
Nu zou ik graag weten wat deze Transmit Underrun kan veroorzaken en hoe ik het kan oplossen
Via internet vind ik er niet veel informatie op terug.
Edit: In de help van "3Com Nic Doctor" is ook niets te vinden over een Transmit Underrun.
Als ik een andere netwerkkaart (kaartje met een Realtek 8139C) gebruik is het probleem weg, maar ik zou toch graag mijn 3Com gebruiken
Ik heb ondertussen de "3Com Nic Doctor" geinstalleerd, een applicatie van 3Com.
In het tabblad "Statistics" staat er bij "Transmit Underrun" de waarde 37. Telkens wanneer mijn pc eventjes hangt komt er een waarde bij is me opgevallen.
Nu zou ik graag weten wat deze Transmit Underrun kan veroorzaken en hoe ik het kan oplossen
Edit: In de help van "3Com Nic Doctor" is ook niets te vinden over een Transmit Underrun.
[ Voor 9% gewijzigd door RumaNoV op 19-09-2004 22:42 ]