Arjen, Ga je topix verkopen?

Pagina: 1
Acties:

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Topicstarter
Ik vroeg me af of je van plan was om dit forum systeem te gaan verkopen, en zo ja, wat worden de voorwaarden (zelf installeren, php x, mysql x, gratis updates, etc) en de prijs?

Ik ben namelijk (vanuit m'n bedrijf) geinteresseerd hierin.

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

mailto:info@android.nl

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-02 20:37

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Het is de bedoeling dat Topix commercieel gaat ja... Naar mijn weten gebeurt dat zodra 'men' vindt dat het af is. :)
Ach ja.. misschien dat arjen zelf wat antwoord kan geven ;)

• mythor
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-01 09:07

mythor

Held in opleiding

:) ik denk niet dat dit systeem ontworpen is met de gedachte het te verkoopen...

en ze dat wel gaan doen moet er waarschijnlijk nog al veel aan verandert worden

What you say?!

• IceStorm

IceStorm

Ik weet vrij zeker dat Arjen al een keer gezegd heeft het te willen gaan verkopen op de langere termijn ;)

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

:) ik denk niet dat dit systeem ontworpen is met de gedachte het te verkoopen...

en ze dat wel gaan doen moet er waarschijnlijk nog al veel aan verandert worden
Dat laatste zeker ja, ook als ze 'em niet gaan verkopen trouwens.

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Verwijderd

willen jullie echt een forum kopen?

sorry als ik hiermee 'klanten' wegtrek ofzo, maar je koopt toch geen forum? >:)

een forum maak je zelf >:)

• Burat
  • Niet online

Burat

bos wortels

Topicstarter
Waarom 2 keer het wiel uitvinden? Als iemand een goed php/mysql forum heeft gemaakt dan gaan wij niet nog een keer een php/mysql forum ontwikkelen.. Lijkt me niet nodig.

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

Verwijderd

Burat, als je echt geinterresseerd bent in een goed, modern en zeer functioneel PHP-forum (zoiets als Topix, maar met meer mogelijkheden ;)), mail me dan ff tweakers@dynetic.nl of ICQ me ff...

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-12-2025

Obi

Op vrijdag 29 december 2000 18:50 schreef ELANAZ het volgende:
Burat, als je echt geinterresseerd bent in een goed, modern en zeer functioneel PHP-forum (zoiets als Topix, maar met meer mogelijkheden ;)), mail me dan ff tweakers@dynetic.nl of ICQ me ff...
Voor zover ik gezien heb, wordt Wired/ UltraTopics inderdaad beter dan Topix... :)

Verwijderd

Op vrijdag 29 december 2000 19:09 schreef Obi het volgende:

[..]
Voor zover ik gezien heb, wordt Wired/ UltraTopics inderdaad beter dan Topix... :)
;):):):) Ssssssssssssst!!! :P

• DiSiLLUSiON
  • Laatst online: 14-01 15:01
Op vrijdag 29 december 2000 19:09 schreef Obi het volgende:

[..]
Maar er zijn nog veel features toe te voegen, en nog héééél vééél bugfixes te doen *zucht*.....
edit: en ik neem aan dat Burat niet de luxe heeft om al die tijd te wachten, dus zou ik als ik hem was maar naar info@android.nl mailen.. kijk ik weet dat ik nu klanten aan het wegjagen ben maar het forum is toch nog laaaaang niet goed en af en klaar enzenz..

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-02 18:37

PcDealer

HP ftw \o/

"Er zijn momenteel 1 leden..."

Verander ff de variabelen... ;)

LinkedIn WoT Cash Converter

• DiSiLLUSiON
Op vrijdag 29 december 2000 21:34 schreef PcDealer het volgende:
"Er zijn momenteel 1 leden..."

Verander ff de variabelen... ;)
I know :) dat komt nog.. eerst moet ik nog wat veranderingen doen.. en vooral: een edit-functie inbouwen.. want nu als je gereageerd hebt kun je je post niet meer editen :))

• Burat
  • Niet online

Burat

bos wortels

Topicstarter
Het project waar ik het in eerste instantie voor zou willen gebruiken heeft inderdaad geen zeeen van tijd (moet half februari up zijn), maar in de toekomst gaan we vaker een messageboard nodig hebben, dus ik blijf altijd geinteresseerd! Is er niet een site van zowel Topix en/of UltraTopics waar ik de ontwikkeling van deze producten kan volgen??

• Arjen
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-01 08:52
Op zaterdag 30 december 2000 00:04 schreef Burat het volgende:
[..]
Is er niet een site van zowel Topix en/of UltraTopics waar ik de ontwikkeling van deze producten kan volgen??
De ontwikkeling van Topix kan je realtime volgen op dit forum. Aangezien het forum nog altijd in hevige ontwikkeling verkeerd wordt Topix voorlopig alleen icm support geleverd. Als je meer informatie wilt kan je altijd emailen naar info@android.nl.

• DiSiLLUSiON
Op zaterdag 30 december 2000 00:04 schreef Burat het volgende:
Het project waar ik het in eerste instantie voor zou willen gebruiken heeft inderdaad geen zeeen van tijd (moet half februari up zijn), maar in de toekomst gaan we vaker een messageboard nodig hebben, dus ik blijf altijd geinteresseerd! Is er niet een site van zowel Topix en/of UltraTopics waar ik de ontwikkeling van deze producten kan volgen??
UltraTopics is bijna toe aan een publiekelijke beta-test. (over een weekje of 2 misschien al), tegen die tijd zal er ook een aparte site komen waar men alle vorderingen kan volgen, en natuurlijk de publiekelijke beta van het forum zelf.

Verwijderd

Go Disco Go!

Verwijderd

156kb!

{admin break - geweldig...wat voegt het toe aan dit topic?}

Verwijderd

10K :r

• DiSiLLUSiON
Op zaterdag 30 december 2000 01:03 schreef modderfokker het volgende:
Go Disco Go!
:)

Verwijderd

Op zaterdag 30 december 2000 01:08 schreef pim_ het volgende:
[afbeelding]

156kb!
wel geruwelijk mooi

• Blue-eagle
  • Niet online
[offtopic]
Dat forum UltraTopics ziet er goed uit. Maarreeeh... geen eigen icons?
Ik ben nu een weekje bezig in mijn uppie, en heb ook ongeveer hetzelfde resultaat... met ASP. Dus kom nou niet meer zeuren dat ASP zo k*t is ;)
[/offtopix]

Oja: screendumpie

• DiSiLLUSiON
Op zaterdag 30 december 2000 20:24 schreef Blue-eagle het volgende:
[offtopic]
Dat forum UltraTopics ziet er goed uit. Maarreeeh... geen eigen icons?
Ik ben nu een weekje bezig in mijn uppie, en heb ook ongeveer hetzelfde resultaat... met ASP. Dus kom nou niet meer zeuren dat ASP zo k*t is ;)
[/offtopix]

Ziet er mooi uit.
Kep geen eigen icons omdat het nog een beta versie is, dus ik neem daar nog niet de moeite voor. de software gaat voor.
Als het echt klaar is en ik besluit um in de commerciele verkoop te doen, dan wil ik nog wel m'n eigen foldergfx en smileys ed ontwerpen.
edit:typefout.

• Maxonic
  • Laatst online: 20-01 23:34
Op zaterdag 30 december 2000 20:24 schreef Blue-eagle het volgende:
Kijk Femme, kan je wat van leren... ;)

Ok, qua techniek mischien niet maar het uiterlijk van dit forum ziet er toch stukken beter uit. :9~

• IceStorm

IceStorm

Op zaterdag 30 december 2000 23:48 schreef Maxonic het volgende:
Kijk Femme, kan je wat van leren... ;)
Femme maakt geen forum ;)

• JJJ
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05:06

JJJ

LOL!

Verwijderd

Ik moet eerlijk zeggen: dat design van Blue Eagle KICKS ASS! Heel erg soepel zeg!
Hoe oud ben je als ik vragen mag?
Ik heb je overigens ff op me ICQ gezet, maar je bent offline...

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07:20

Wokschotel

Op 6 wielen

Hm, als iedereen nu z'n eigen forum gaat bouwen hebben we straks 15.000 verschillende fora. Beetje concurrentie kan geen kwaad..>:)

Een niet nader te noemen Abrahamitische religie kan uw vrijheid schade

• DiSiLLUSiON
Op zondag 31 december 2000 10:48 schreef rdgf het volgende:
Hm, als iedereen nu z'n eigen forum gaat bouwen hebben we straks 15.000 verschillende fora. Beetje concurrentie kan geen kwaad..>:)
Idd. Concurrentie is goed voor de markt, zo kan er geen monopolie ontstaan doordat er één ontzettend hoog boven de rest uittorend.
Pagina: 1