Toon posts:

Full Spectrum Warrior - 1.3 gig nodig op C bij install op E?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben aan het proberen om de demo van het spel Full Spectrum warrior te installeren, maar ik word een beetje moe van de vreemde diskspace-opeising van het installeerprogramma.

Ik wil het spel installeren op mn E schijf, maar de .msi file gooit ie in de temp van C (303mb). Bij het opstarten van de install pakt ie e.e.a. uit en staat er weer een extra file van ruim 305 mb extra in de temp.

Ik heb 1 gig vrije ruimte op C, maar dit is niet genoeg doordat de installer naast deze 610 mb aan tempfiles ook nog eens 600 mb vrije ruimte wil op C bij het installeren op E :?

Is er iemand die hier een oplossingkje voor heeft, buiten partition magic om?

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:23
hm, misschien dat je de eerste exe kan renamen naar zip, die uitpakken naar E en vanuit daar de msi dan draaien waardoor je net onder de gig blijft?

PSN: DutchTrickle PVoutput

Verwijderd

Topicstarter
Maverick schreef op 19 september 2004 @ 21:51:
hm, misschien dat je de eerste exe kan renamen naar zip, die uitpakken naar E en vanuit daar de msi dan draaien waardoor je net onder de gig blijft?
Dank u, zal ff kijken of het werkt. Ik was zelf net op het idee te komen om die 2 msi files uit mn temp map naar E te kopieëren, dan de install af te sluiten en dan die msi's op E te openen, dat is in principe hetzelfde toch?

• Maverick
  • Laatst online: 11:23
mja in principe wel :)

PSN: DutchTrickle PVoutput

Verwijderd

Topicstarter
Lijkt te lukken, hij zet 1 van de 2 msi's alsnog op C maar met een marge van 3 mb heb ik nu genoeg ruimte om de install te beginnen :)

zal wel niet genoeg zijn.

• Crash
  • Laatst online: 19:37
En anders even je tempmappen in windows tijdelijk verplaatsen naar een andere hardeschijf :)

Verwijderd

Topicstarter
Dank u voor de tip, crash, maar het is geloof ik niet meer nodig. Ik heb m wel geinstalleerd, alleen ik zie nu dat er ergens in het proces 450 mb van mn vrije ruimte op c af is gesnoept, en het zit niet in de temps voor zover ik het kan zien.

Strangé.

Verwijderd

Als het een installshield installatie msi is dan wil IS wel eens de hele msi file in een IS map in windows douwen zodat je bij add/remove in controlpanel bepaalde onderdelen kan herinstalleren/wijzigen :|

Echt zwaar irritant gedrag van IS!
Verder staan die msi files in mappen met cryptische namen in GUID formaat zodat je niet weet welke je kan handmatig kan verwijderen. IS laat ze soms ook achter bij deinstallatie.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2004 12:51 ]

Pagina: 1