du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'
wat zegt cardctl ident?
It sounds like it could be either bad hardware or software
Is het niet zo dat hij de netwerkkaart probeert te initen voordat hij de pcmcia geladen heeft?
Volgens mij is dat namelijk een vaker voorkomend probleem, en vrij makkelijk op te lossen.
Volgens mij is dat namelijk een vaker voorkomend probleem, en vrij makkelijk op te lossen.
open_sock(): No suck devicesmokalot schreef op 19 september 2004 @ 21:32:
wat zegt cardctl ident?
Hoe zie ik de init volgorde? En hoe zorg ik dat PCMCIA als eerste ge-innit(?) wordt.Icey schreef op 19 september 2004 @ 21:36:
Is het niet zo dat hij de netwerkkaart probeert te initen voordat hij de pcmcia geladen heeft?
Trouwens: de netwerkkaart en de PCMCIA sloten functioneren goed. Heb ze net getest onder Win98.
du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'
Het werkt maar ik weet niet precies wat ik gedaan heb. Hoe zuur is dat.
Ik heb de sugestie van Icey opgevolgd dat pcmcia niet geladen is, die heb ik dat zelf restarted. 1ste keer gebeurde er niks, 2de keer werkte het. Ik post hier nog als ik een duidelijke oplossing weet. Bedankt voor de suggesties heren.
Ik heb de sugestie van Icey opgevolgd dat pcmcia niet geladen is, die heb ik dat zelf restarted. 1ste keer gebeurde er niks, 2de keer werkte het. Ik post hier nog als ik een duidelijke oplossing weet. Bedankt voor de suggesties heren.
/etc/init.d/blabla staat waarschijnlijk de opstartvolgorde, dat staat op cijfer/alfabet, door de naam van de pcmcia module te veranderen kan je die vooraan zetten (of voor het netwerk).
Maar pak ff de search erbij, daar staat het duidelijk in. Ik zit nu te gokken omdat ik het ergens ooit gelezen heb
.
Maar pak ff de search erbij, daar staat het duidelijk in. Ik zit nu te gokken omdat ik het ergens ooit gelezen heb
Pagina: 1