SNES op TV-kaart (pinnacle) - hoe?!

Pagina: 1
Acties:

• Snok
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-01-2023
Goeienavond, ik weet niet of dit het goede forum is, maar volgens mij wel :P

Ik heb een probleempje. Ik wil mijn SNES op mijn TV kaart aansluiten, om zo te kunnen snessen op de PC (heb zelf geen TV in de buurt). De SNES sluit ik aan dmv de plug die je normaal altijd in de tv doet om kanalen te ontvangen, in een kastje aan de snes te doen, waaruit zo'n andere plug komt, en die moet dan achter in de TV. Ik heb geprobeerd die plug die in mijn TV kaart gaat in het kastje v/d SNES te doen, en die plug dan achter in mijn PC te doen, maar het is niet gelukt om het beeld op te vangen met mijn Pinnacle Software. Iemand een idee hoe dit moet? Bedankt! :)

Verwijderd

Composiet of Svideo:
Aansluiten op de externe video-ingang en op de Pinnacle de juiste de externe ingang kiezen.

RF Modulator:
Insteken in antenne aansluiting en juiste kanaal opzoeken met de tuner(software) van de Pinnacle.

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2004 20:41 ]

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:20
Verwijderd schreef op 19 september 2004 @ 20:37:
Composiet of Svideo:
Op de Pinnacle respectievelijk de juiste de externe ingang kiezen.

Modulator:
Juiste kanaal opzoeken met de Tuner van de Pinnacle
I agree, zoek in de software naar de goede ingang.

• Snok
Ik heb in de software alle gevonden kanalen gecheckt, maar helaas niks gevonden.. ik zal het linkje eens bekijken!

Verwijderd

Heb je al gedacht aan een emu ? Scheelt een hoop gekloot.

• Snok
Verwijderd schreef op 19 september 2004 @ 20:42:
Heb je al gedacht aan een emu ? Scheelt een hoop gekloot.
Ik wist dat deze reacties zouden komen ;) maar een emu vind ik niks.. ik wil wel de gamepad gebruik en de originele spellen, heb er niet voor niets voor moeten betalen hehe :)

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Heb je niet die kabel erbij met geel/wit/rode tulp-stekkers, dat werkt makkelijker en geeft waarschijnlijk nog beter beeld ook. Een emu zou inderdaad voor mij ook geen alternatief zijn als ik een SNES had :)

• Snok
Nee, zo'n kabel heb ik helaas niet.. :( alleen dat andere plugje..

Ik heb ook DScaler geprobeerd, maar dat werkte ook niet..

Verwijderd

Check eens of die RF modulator wel beeld geeft op je TV. Check dan op je TV gelijk op welk kanaal de modulator afgestemd is. Trek daarna de kabel bij de TV los en stop die in je TVkaart.

• Snok
Het werkt! Heb per ongeluk het goede kanaal gevonden! :P
Pagina: 1