Hey allemaal,
vraag voor de techneuten onder ons,
ik ben met een Reperatie van een System bezig
Config
Windows XP Prof
Intel P4 1.6
512 MB
Maxtor 60 GB
Maxtor 80 GB
MSI Mobo -> Type onbekend (kon ik niet zo gouw vinden)
Nu is het probleem dat ik hem helemaal opnieuw moet installeren; eerst natuurlijk overal een Backup van gemaakt vooral van de MP3 iets meer dan 38 GB,
Nu heb ik de Maxtor 60 GB geformateerd onder windows
ik reboot de PC en vervolgens is mijn probleem dat hij zegt dat het nog maar een Schijf van 30 GB is, ik kan niks met Partition of Acronis vinden , aan errros, bad sectors, noem alles maar op ,
dus is mij vraag aan jullie, komt dit vaker voor, of ben ik de eerst die dit probleem heeft!
Groet Ferry
PC Reperateur (maar dit is een nieuw probleem waar ik ook nog nooit eerder mee in aanraking ben gekomen)
vraag voor de techneuten onder ons,
ik ben met een Reperatie van een System bezig
Config
Windows XP Prof
Intel P4 1.6
512 MB
Maxtor 60 GB
Maxtor 80 GB
MSI Mobo -> Type onbekend (kon ik niet zo gouw vinden)
Nu is het probleem dat ik hem helemaal opnieuw moet installeren; eerst natuurlijk overal een Backup van gemaakt vooral van de MP3 iets meer dan 38 GB,
Nu heb ik de Maxtor 60 GB geformateerd onder windows
ik reboot de PC en vervolgens is mijn probleem dat hij zegt dat het nog maar een Schijf van 30 GB is, ik kan niks met Partition of Acronis vinden , aan errros, bad sectors, noem alles maar op ,
dus is mij vraag aan jullie, komt dit vaker voor, of ben ik de eerst die dit probleem heeft!
Groet Ferry
PC Reperateur (maar dit is een nieuw probleem waar ik ook nog nooit eerder mee in aanraking ben gekomen)