[msn6+cam] Beeld bevriest op random ogenblik

Pagina: 1
Acties:

• Y3PP3R
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-08 19:48
Hallo allen, ik heb windows xp en msn messenger 6.2 en een logitech quickcam express. Als ik bij een conversatie de webcam aan heb staan bevriest het beeld soms gelijk, soms na enkele minuten. Hoe komt dit en wat kan ik er tegendoen? In de search vind ik alleen maar berichten over dat msn vastloopt, maar ik bedoel duidelijk dat alleen het beeld bevriest!

• glennerbee
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-07 19:39

glennerbee

F*uck The System!!

hier heb ik ook wel is last van, heb een quickcam pro 3000 van logitech.
dan bevriest het beeld ook wel is. zo'n 20 sec en dan gaat het eff's goed. volgens mij kan je er weinig aan doen

[AMD 2600+] [MSI KT4AV] [512 MB DDR] [Maxtor 80GB ] [Windows XP]

• cavey
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-06 07:23
netwerk congestion. Kan je bar weinig aan doen.

Heb je vooral als je veel dingen uploadt dan wel downloadt.. dan gaat je lijntje gewoon vol zitten..... en als dat niet het geval is, dan kan de congestion aan de ontvangende kant zitten. Als die een hoop downloads aan hebben staan, moet je msn cam sessie daar maar tussen door zien te komen.

Wat je er aan kan doen? een traffic shaper gebruiken en dan voorrang geven aan de msn sessie ^_^

[edit]
en waarom denk ik dat het simpele netwerk congestion is?

Omdat ik ook wel eens cam sessies heb waarbij het beeld van m'n gesprekspartner freezed als ik een hoop downloads aangooi / hoop webpagina's in de achtergrond opengooi (tabbed browsing owneert) ...

Tja......

[ Voor 25% gewijzigd door cavey op 19-09-2004 20:17 ]

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:51

Zoefff

❤ 

Welk beeld bevriest, het beeld van je webcam, of je complete beeldscherm (dus Windows loopt even helemaal vast) :?

Als het beeld van je cam bevriest, is het volgens mij gewoon zo dat je internetverbinding het niet aan kan. Of heb je nog meer usb apparaten aan dezelfde hub hangen? Wellicht dat er dan niet voldoende bandbreedte voor je cam over is.

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

• Y3PP3R
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-08 19:48
ik denk dat het dan idd de bandbreedte zal zijn gezien mijn surfgedrag. Wie kent zo'n trafficshaper?

Op google kan ik voor trafficshaper alleen maar lan-traffic shapers vinden, niets voor windows programma's

[ Voor 37% gewijzigd door Y3PP3R op 19-09-2004 20:26 . Reden: ff aan t zoeken geweest ]