What the heart requires may never be understood by the mind!
Wellicht is het dan een zip? Dus ff hernoemen van *.torrent naar *.zip en dan uitpakken?
Ik neem trouwens aan dat je 1 - 3 kbyte bedoeld? Als het idd kbit is, is er meer aan de hand, want zulke kleine torrents heb ik nog nooit gezien.
Ik neem trouwens aan dat je 1 - 3 kbyte bedoeld? Als het idd kbit is, is er meer aan de hand, want zulke kleine torrents heb ik nog nooit gezien.
[ Voor 1% gewijzigd door DJTimo op 19-09-2004 21:21 . Reden: typo ]
vakantiewonng huren in Mendoza? www.airbnb.com/h/cuyoapartmza
Er zijn op suprnova wat fouten de laatste week waardoor je bij het klikken op je torrent eigenlijk een bestandje van maar ~3 kb krijgt. Hier staat echter geen torrent informatie in dus krijg je een I/O error. Niks om je zorgen over te maken, gewoon nog een keer of later nog eens proberen.
Stap overigens eens over van bittorrent++ naar iets nieuwers want de maker van bittorrent++ zegt zelf ook: ik ben gestopt met het updaten van deze software omdat er veel betere software te krijgen is. Je zal merken dat azareus en andere vergelijkbare bittorrent software minder resources vreet en veel meer mogelijkheden biedt.
Stap overigens eens over van bittorrent++ naar iets nieuwers want de maker van bittorrent++ zegt zelf ook: ik ben gestopt met het updaten van deze software omdat er veel betere software te krijgen is. Je zal merken dat azareus en andere vergelijkbare bittorrent software minder resources vreet en veel meer mogelijkheden biedt.