Programmers don't die. They GOSUB without RETURN
Heb jij een variabel IP-adres?
Anders zou het kunnen dat een vorige bezitter van je huidige adres wel actief was met Gnutella, waardoor dat adres bij veel clients bekend is.
Anders zou het kunnen dat een vorige bezitter van je huidige adres wel actief was met Gnutella, waardoor dat adres bij veel clients bekend is.
Virussen? Scan ze hier!
Had gekund idd, maar nee (volgens mij heb ik een semi-statische IP: net even gechecked, maar hij is onveranderd).
offtopic:
Kleine titeledit
Kleine titeledit
Ik zou toch gokken dat het zoiets is geweest.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
'k heb deze IP al een tijdje, nog nooit 'last' gehad van deze requests.. Sinds vandaag. 't zou misschien ook wel andersom kunnen zijn, dat iemand 'mijn' IP toegewezen heeft gekregen en een tijdje heeft gebruikt.
Geen nieuwe exploit dus..
Geen nieuwe exploit dus..
Poort 6346 is een van de standaardpoorten van het Gnutella netwerk.
Ook shareaza, edonkey maken hier geloof ik gebruik van
edonkey gebruikt andere poortensanfranjake schreef op 19 september 2004 @ 20:13:
Poort 6346 is een van de standaardpoorten van het Gnutella netwerk.
Verwijderd
Poort wordt gebruikt door gnutella, limeware en BearShare zag ik na wat Googlen.
Een comment van iemand was:
Het is niet dat ik dit bij ieder adres heb ofzo. De meesten resolven gewoon goed. Ik merk wel dat vaak adressen die beginnen met 3.x.x.x en 4.x.x.x fout gaan.
Een comment van iemand was:
Anyway ik heb ook een vraagje over poort scans. Ik krijg regelmatig scans binnen van ip adressen die niet te resolven zijn. Bijvoorbeeld:i connected to the network once and now i get a connection about 10 times a minute because of it. these file sharing apps are really agressive. do not use them unless you want to be ping flooded to death.
Dit komt best vaak voor. Zijn dit nu spoofed adressen of ligt het ergens anders aan.root@wodan:/tmp# host 3.95.86.218
Host 218.86.95.3.in-addr.arpa not found: 3(NXDOMAIN)
Het is niet dat ik dit bij ieder adres heb ofzo. De meesten resolven gewoon goed. Ik merk wel dat vaak adressen die beginnen met 3.x.x.x en 4.x.x.x fout gaan.
Pagina: 1