Toon posts:

[XP] Windows update kan niet worden voltooid*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb windows XP professionel nederlands.

het probleem is dat als ik een windows update wilt installeren hij hem wel goed download....maar hij wilt hem niet installeren.

ik krijg de de melding: windows update kan niet worden voltooid.
verder zie ik dat het mislukt is om hem te installeren.

maar wáárom het mislukt is zegt hij niet :(

schijfruimte moet ook nog genoeg zijn met nog 5 gig (is weinig,word wat aan gedaan :) )

het gaat om wat essenciele update's en SP2 update,allemaal via de windows update pagina die in windows zit.
verder heb ik al mn zonealarm uitgeschakeld.

weet iemand de oplossing?

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

virus(scanner)?

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:01
Kun je ook niet vinden in je logboeken, of in je windows directory in de logfiles? En heb je de cache van IE al eens leeg gemaakt?

Ik verander nog even je titel zodat de "foutmelding" erin staat. Verder zijn termen als "weet iemand de oplossing?" niet echt nodig hier :).

Verwijderd

Topicstarter
geen vermelding van de update in de logboeken,geen virusscanner...en ook de alle cookies en internet bestanden gecleand.

zit ineens aan een ander dingetje te denken,word er nog gecontroleerd op de registratie code ofzo.

ik heb nog nooit problemen gehad met deze key maar ik weet niet of er onlangs iets verandert is?

Verwijderd

Topicstarter
niemand meer?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Post eens een gedeelte van je %Systemroot%\Windows Update.log? :)
Verder zou het fijn zijn als je niet kickt binnen 24 uur :)

• elinsen
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-03 16:33

elinsen

Fear me......

ik heb nog nooit problemen gehad met deze key maar ik weet niet of er onlangs iets verandert is?
Gezien het feit dat je Windows XP versie van de illegale is, denk ik niet dat veel mensen hierop kunnen en gaan reageren. Dit door de regels hier op GoT. Lijkt me ook logisch.

E.P.M. Linsen

Pagina: 1