Toon posts:

WINXP loopt vast

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik weet niet of ik dit bij het juiste onderwerp neerzet maar het is een beetje een algemeen probleem. Namelijk het volgende:

het begon allemaal met lichte strepen op mijn beeldscherm als ik het start menu van windows opende dan liepen de strepen paralel aan het start menu. verder was er nog niks aan de hand maar sinds kort loopt mn systeem vast bij het opstarten van winxp of er verschijnt heel kort een blauw scherm (niet zo snel te lezen) en vervolgens start de pc opnieuw op.

nu heb ik vandaag mn pc geformateerd en na opnieuw opstarten ontstaat weer hetzelfde probleem, namelijk windows loopt weer vast bij het opstartenm:( nou zit het dus waarschijnlijk in de hardware maar ik kan windows wel opstarten in veilge modus. Ik vraag me dus af of ik er wat aan kan doen en hoe? hebben jullie een idee? alvast bedankt voor jullie hulp!!

groeten bosan

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 september 2004 @ 18:49:
Hallo,

Ik weet niet of ik dit bij het juiste onderwerp neerzet maar het is een beetje een algemeen probleem. Namelijk het volgende:

het begon allemaal met lichte strepen op mijn beeldscherm als ik het start menu van windows opende dan liepen de strepen paralel aan het start menu. verder was er nog niks aan de hand maar sinds kort loopt mn systeem vast bij het opstarten van winxp of er verschijnt heel kort een blauw scherm (niet zo snel te lezen) en vervolgens start de pc opnieuw op.

nu heb ik vandaag mn pc geformateerd en na opnieuw opstarten ontstaat weer hetzelfde probleem, namelijk windows loopt weer vast bij het opstartenm:( nou zit het dus waarschijnlijk in de hardware maar ik kan windows wel opstarten in veilge modus. Ik vraag me dus af of ik er wat aan kan doen en hoe? hebben jullie een idee? alvast bedankt voor jullie hulp!!

groeten bosan
Ik zou daar al eens direct een andere videokaart induwen als ik jouw was :)

• Noob-Saibot
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-07-2024
als je wel in veilige modus kan komen, is het waarschijnlijk iets met drivers, probeer eens al je drivers naar de laatste nieuwe versie te updaten en kijk wat er gebeurd

btw, 2 topics openen is overbodig
( Win XP loopt vast bij opstarten/ )

[ Voor 24% gewijzigd door Noob-Saibot op 19-09-2004 18:53 ]

Verwijderd

ik heb ook een dergelijk probleem gehad in veilige modus werkte alles , maar in xp niet, daar kreeg ik artifacts. bij mij heb ik dit probleem opgelost door de VGA-kaart er op nieuw in te doen.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:50

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels
en
PMG Beleid

Als je een topic post dien je volledig te zijn. Je geeft hier totaal geen specs :X

Verder doen wij tweakers elkaar contstant de groten, dus hoeft een 'groeten bosan' oid niet onder iedere post...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.