Ondertiteling bij realplayer

Pagina: 1
Acties:

• United
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-12-2025
Ik ben al een tijdje op zoek naar een manier om ondertiteling te kunnen gebruiken bij realplayer v.10. Maar het lukt maar niet 8)7 .

Weet iemand wat ik moet doen? Please help _/-\o_

• Baf
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-02 19:05

Baf

slopen. alles kapot maken.

Je realfilmpjes afspelen in BSplayer of Zoomplayer? Met die alternatieve real codecs.

Verwijderd

dounlod ff bs player als je ondertieteling hebt en een film hebt en ze alle bij de zelfde naam geeft doet hij het ... groeten to :) 8)

• United
Baf schreef op 19 september 2004 @ 18:45:
Je realfilmpjes afspelen in BSplayer of Zoomplayer? Met die alternatieve real codecs.
Ik heb net ff geprobeerd met BSplayer maar die blijft op een of andere manie hangen. Andere opties of oplossingen???

BSplayer gaf als error iets met kleuren

Verwijderd

je kunt ook een film afspelen in windows mediaspeler met ondertiteling. als de naam van film maar hetzelfde is als de naam van de ondertiteling. en je moet de ACE Mega CoDecS Pack hebben.

• United
Verwijderd schreef op 19 september 2004 @ 19:02:
je kunt ook een film afspelen in windows mediaspeler met ondertiteling. als de naam van film maar hetzelfde is als de naam van de ondertiteling. en je moet de ACE Mega CoDecS Pack hebben.
maar werkt dit ook bij realplayer, want het is namelijk wel een groot bestand.

• United
Zijn er nog andere mogelijkheden zonder grote bestanden te downloaden.
Ik zoek eerder een soort codec dan een ander programma, want realplayer werkt fijn en is beeld goed in te stellen. :)

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-02 11:32

Jimbolino

troep.com

Media Player Classic heeft ingebouwde support voor ondertitels

MPC zit standaard bij Real Alternative

Als je echt gehecht bent aan real player (wat ik me eigenlijk niet voor kan stellen, omdat het een lomp programma is) heeft de maker van media player classic, in het verleden een directshow codec geschreven genaamd: VobSub
Deze "plugin" werkt voor Windows Media Player/Winamp en waarschijnlijk dus ook voor realplayer. Het is alleen een project dat al meer dan 2 jaar stil ligt, geen garanties dus.

edit: persoonlijk advies installeer nooit een codec pack :Y)

[ Voor 6% gewijzigd door Jimbolino op 19-09-2004 19:24 ]

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

• United
Jimbolino schreef op 19 september 2004 @ 19:23:
Media Player Classic heeft ingebouwde support voor ondertitels

MPC zit standaard bij Real Alternative

Als je echt gehecht bent aan real player (wat ik me eigenlijk niet voor kan stellen, omdat het een lomp programma is) heeft de maker van media player classic, in het verleden een directshow codec geschreven genaamd: VobSub
Deze "plugin" werkt voor Windows Media Player/Winamp en waarschijnlijk dus ook voor realplayer. Het is alleen een project dat al meer dan 2 jaar stil ligt, geen garanties dus.

edit: persoonlijk advies installeer nooit een codec pack :Y)
Wat bedoel je precies met die laatste zin: persoonlijk advies installeer nooit een codec pack ??????? :?
Wat is er mis met die codec packs

[ Voor 3% gewijzigd door United op 19-09-2004 19:31 ]

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-02 11:32

Jimbolino

troep.com

United schreef op 19 september 2004 @ 19:30:
[...]
Wat bedoel je precies met die laatste zin: persoonlijk advies installeer nooit een codec pack ??????? :?
Wat is er mis met die codec packs
Dat er meer troep in zit die je niet gebruikt, dan codecs die je wel gebruikt

Ik installeer liever alleen de dingen die ik nodig heb, dingen die ik niet gebruik hoef ik ook niet op mijn pc. Bijvoorbeeld codec's de film op zijn kop zetten: iets wat mij erg vaak overkomt als ik een codec pack installeer.

ps. er zijn meer mensen die deze mening met mij delen :)

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

• GoT
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

GoT

/ / ( . Y . ) \ \

Jimbolino schreef op 19 september 2004 @ 22:50:
ps. er zijn meer mensen die deze mening met mij delen :)
Noem jij 79 hits op het Wereld Wijde Web veel ?
Zolang er maar geen spy-ware of andere shit in die codecs zitten, vind ik het wel best.

o << Your asshole before prison.
O << Your asshole after prison.

• boesOne
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22-02 21:56

boesOne

meuh

GoT schreef op 20 september 2004 @ 12:52:
[...]

Noem jij 79 hits op het Wereld Wijde Web veel ?
Zolang er maar geen spy-ware of andere shit in die codecs zitten, vind ik het wel best.
Nee, het is zooi. Als je checked hoeveel codecs welniet gebruikt worden om een filmpje af te spelen als je zo'n codecpack erop zet.
Vaak zijn t 4 of 5 codecs tegelijk.. Leve de cpu usage..

Als je divX5.x, XVID, ogg en ac3 filter installed kan je icm BSplayer alles afspelen..

Je wil je bak toch wel clean houden nietwaar.. :)

I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:03

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
als je ook wil encoden dan werkt zo'n codec pack goed :), ik gebruik zelf K-Lite Codec Mega Codec Pack 1.11... en die werkt perfect :), geen spyware/adware etc... en ik kan in alle codecs encoden en decoden :P

Home Assistant Configuratie V&A

• GoT
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

GoT

/ / ( . Y . ) \ \

Ik gebruik het alleen om te testen en de subs te synchen, voor het afspelen heb ik een Kiss Player.
Ik gebruik Nimo build 8 met een iets nieuwere ffdshow filter. build 9 schijnt weer spyware te bevatten...

Ieder zijn voorkeur toch, de een gebruikt een codec pack, de ander alleen de codecs en dan zijn er nog sommigen met een DivX speler.

o << Your asshole before prison.
O << Your asshole after prison.

Pagina: 1