-= Very annoying forum person =-
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Heb ik gedaan. Werkt nietMicrokid schreef op 19 september 2004 @ 18:39:
Gewoon, nieuwe printer toevoegen en naar het IP adres van de printer laten wijzen. XP basis kennis
En nu moeten wij ruiken waar het fout gaat
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
Verwijderd
Soms heb je software van fabrikant nodig.
Als printer een afwijkend ip-nummer heeft, is het soms ff zoeken.
(settings afdrukken op printer kan dan handig zijn).
Waarschijnlijk ben je die printer vergeten te configureren en/of verkeerd ingesteld op je PC.
Verwijderd
Dit gezien dat HP printers een speciale poort nodig hebben die niet standaard bij windows zit geleverd.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2004 19:44 ]
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
http://www.minolta.cz/upl...wn-StandardTCP-IPPort.pdf
Lees gewoon de handleiding, lukt het niet, ja dan bel je de helpdesk van HP(Edit: Ownee: Minolta Heldesk), maar een tweaker moet weten hoe hij zijn printer blaadjes laten overgeven.
[ Voor 10% gewijzigd door Sharkys op 20-09-2004 00:43 ]
Sharkys schreef op 20 september 2004 @ 00:41:
Pufff, om hier een topic over te starten. Ik bedoel ik heb vroeger zeer onzinnige versies gestart(zoals: "wat is beter AofB?") maar dit slaat alles.
Lees gewoon de handleiding, lukt het niet, ja dan bel je de helpdesk van HP, maar een tweaker moet weten hoe hij zijn printer blaadjes laten overgeven.
dus als je er niet uit komt met "iets" in windows, bel je maar de Microsoft helpdesk?
printer ingesteld en in windows printer toegevoegd dmv het ip van de printer en _zou_ het moeten werken, wat het dus niet doet. ik zie niet waaom er dan niet hier gepost mag worden?
[ Voor 7% gewijzigd door ThaHandy op 20-09-2004 00:48 ]
Of doe gewoon een topic report om zoiets onnodigs aan te kaarten.Sharkys schreef op 20 september 2004 @ 00:41:
Pufff, om hier een topic over te starten. Ik bedoel ik heb vroeger zeer onzinnige versies gestart(zoals: "wat is beter AofB?") maar dit slaat alles.
....
Aan de TS: kijk idd of je het ip van de printer kunt pingen en of je een webinterface kunt bereiken.
* Workstation * / * Server * / * Laptop * / Monica: My motto is: "get out before they go down". Joey: "That is so not my mott
Stap 2. Voeg een nieuwe printer toe op je Print Server (PC of Server, maakt niet uit). Zodra de wizard vraagt waar de printer aan hangt (port) klik je op Nieuwe Poort (Add Port). Kies daar voor Standaard TCP/IP Port. In het invulvak kies je dan het IP Adres van de printer. ALs alles goed gaat krijg je nu een box terug waar de gegevens van je printer in staan.
Stap 3. Testprintje afdrukken.
Mocht e.e.a. niet lukken, dan kan XP/W2K wellicht niet goed met je printer babbelen, en moet je even in de handleiding nakijken op welke interne 'server' de printer luisterd voor LPR. Soms is dit LP, soms is dit PS, soms is dit PRINTER, dus volledig hardwareafhankelijk.
Nothing is a problem once you've debugged the code
The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall
Verwijderd
Volg graag even de dingen die hier gezegd worden - manuals, supportpages etc. - en als dat niet lukt mag je even een nieuw topic openen (volgens Starten van topics in NT *lezen* graag). Hiermee is in ieder geval niet meer te werken.
Dit topic is gesloten.
![]()