Ik heb al gezocht op dit forum en waarschijnlijk het antwoord ook al namelijk dat het wel wil zolang je de splitter maar direct na de ISRA zet. Nu wil mijn vader (de man die portomonnee beheert) weten of het ook met een klaver 4 systeem werkt dat eigenlijk nog uit het stenen tijdperk stamt.
Ik betwijfel dat veel mensen hier weten wat een 'klaver 4' systeem is. Leg eens uit?
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
klaver 4 is uit het jaar nul.. maar in principe zou het kunnen, zolang de splitter maar voor dat ding terecht komt.
bel anders even 09000244 kpn helpdesk
bel anders even 09000244 kpn helpdesk
Looner, even een aandachtspuntje:
Daarbij zijn voor dit soort vragen de helpdesks van de ADSL providers prima geschikt, zij zullen je precies uitsluitsel kunnen geven over wat wel en niet kan.
Concreet betekent dat dus dat je even een stukje inleiding geeft op je vraag, met uitleg wat een 'klaver 4' is; vast niet iedereen weet wat dat is.De topicstart bevat een duidelijke omschrijving van wat je bedoelt. Alhoewel een quiz op de tv heel leuk kan zijn, hebben we hier liever een discussie of een goed gesprek. Als we moeten gaan raden wat je bedoelt zorgt dat er alleen maar voor dat je geen antwoord krijgt. Wees niet alleen duidelijk, maar ook nog eens enthousiast!
Anderen zullen bereid zijn je te helpen als je laat merken dat je al flink bezig bent geweest en bereid bent om zelf nog wat te klussen om er iets van te leren. Toon ook aan dat je zelf snapt waar je mee bezig bent.
Dingen waar je rekening mee dient te houden:
* Leg je probleem goed uit. Hetgeen jij zegt is namelijk het enige dat anderen van jouw probleem weten. Hoe meer (relevante) informatie je geeft, hoe beter je geholpen kunt worden
Daarbij zijn voor dit soort vragen de helpdesks van de ADSL providers prima geschikt, zij zullen je precies uitsluitsel kunnen geven over wat wel en niet kan.
Nou, ik werk zelfs als 2e lijns medewerker bij een adsl installatiehelpdesk en ik heb ook geen enkel idee wat een "klaver 4" is. Als het gewoon een normaal telefoonsignaal is, dan kan dat gewoon, als je maar de splitter als 1e aansluit (er komen altij maar 2 aders binnen bij een normale analoge telefoonlijn).
Als een klaver 4 telefoonlijn geen normale telefoonlijn is, dan kan je niet eens adsl krijgen en zal kpn je aanvraag afkeuren
.
Als een klaver 4 telefoonlijn geen normale telefoonlijn is, dan kan je niet eens adsl krijgen en zal kpn je aanvraag afkeuren
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Een klaver 4 is toch gewoon een telefoon'netwerk' thuis? Dus gewoon 4 telefoons in huis, die met elkaar in verbinding staan.
Kater? Eerst water, de rest komt later
Voor zover ik op google heb kunnen vinden, (zoekterm: telefoon centrale + "klaver 4")
is dit een soort telefoon centrale (wordt oa aangeboden voor +/- 50 €. Dit betekend dus dat je splitter VOOR je klaver 4 systeem aangesloten moet worden.
een bevesteging hiervan zou leuk zijn, dan weet je gelijk of je iest aan mijn post hebt of niet...
is dit een soort telefoon centrale (wordt oa aangeboden voor +/- 50 €. Dit betekend dus dat je splitter VOOR je klaver 4 systeem aangesloten moet worden.
een bevesteging hiervan zou leuk zijn, dan weet je gelijk of je iest aan mijn post hebt of niet...
Klaver 4 is inderdaad een telefooncentrale uit het stenen tijdperk... maar zolang je de centrale maar na de splitter hebt zitten, moet het werken.
Als je de Klaver 4 benadert als een analoog toestel is er niets aan de hand... gewoon de hele bestaande mik achter de POTS (of wat er ook bij de telefonie-uitgang op je splitter staat) hangen, klaar is keesch 
En ben zuinig op die Klaver 4, dat ding is over een tijdje veel geld waard
En ben zuinig op die Klaver 4, dat ding is over een tijdje veel geld waard
By each crime and every kindness, we birth our future
Verwijderd
Dit levert geen problemen op met de klaver 4 ( verre voorloper van de homevox 1-4Looner schreef op 19 september 2004 @ 18:18:
Ik heb al gezocht op dit forum en waarschijnlijk het antwoord ook al namelijk dat het wel wil zolang je de splitter maar direct na de ISRA zet. Nu wil mijn vader (de man die portomonnee beheert) weten of het ook met een klaver 4 systeem werkt dat eigenlijk nog uit het stenen tijdperk stamt.
Pagina: 1