[IE] JPG exploit hotfix vertraagt weergave JPG*

Pagina: 1
Acties:

• numm!e
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 25-05-2025

numm!e

ttl =< 0 ms

Topicstarter
Ik gebruik Win2000 professional SP4, UK & Office 2000, UK.
Eigenlijk was het installeren van de hotfix tegen de JPG exploit via Windows Update dus niet nodig.

Voor de zekerheid toch gedaan met de gedachte dat het geen kwaad kon.
Inmiddels constateer ik een iets tragere weergave van JPG bestanden.. zowel in mijn preferente browser Firefox als IE.
Of dit werkelijk het geval is, of mijn hersens na de fix gewoon sneller zijn gaan werken is niet zo belangrijk... mijn vraag is namelijk:

Kan ik de hotfix ook deïnstalleren? ik kan hem niet vinden in de software lijst.
Volgens mij is het deze:
MS04-028.

deze update zou ik in "Add & remove programs" moeten kunnen vinden onder hotfix 833987 toch?

Grappig trouwens dat de Microsoft zoekpagina voor patches een XML fout in IE notabene! In Firefox doet 'ie het wel.

\\reboot_the_planet

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:57
Ik ga je topic even verplaatsen naar "Sofware Algemeen" aangezien IE problemen niet in wos horen. Zou je nog even willen vermelden om welke versie van IE het gaat, dan zet ik deze nog even bij in de topic titel. :)

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

leon1e schreef op 19 september 2004 @ 18:15:
Ik ga je topic even verplaatsen naar "Sofware Algemeen" aangezien IE problemen niet in wos horen. Zou je nog even willen vermelden om welke versie van IE het gaat, dan zet ik deze nog even bij in de topic titel. :)
Het probleem heeft ie ook in Firefox, onder windows worden dus alle JPG bestanden langzamer geladen is mijn conclusie dan. (dus niet een IE/SA probleem)

@TS
Heb je dit probleem ook met andere JPG viewers ?
En ja je kan hem gewoon uninstallen, al ben je dan wel een proef konijn ;)

• numm!e

numm!e

ttl =< 0 ms

Topicstarter
leon1e - het gebeurt ook met andere browsers dan IE zoals ik schreef, dus wel Windows probleem.

SSH - de patch staat niet in de softwarelijst en is daarom ook niet te deïnstalleren(¿?)
-Internet Explorer 6.0.2800.1106 Engels, 128bit, incl. alle noodzakelijke patches.
-Mozilla Firefox v0.8 (ja ik weet het, 'k hoop dat v.1.0 uitkomt, dan update ik weer).

Inmiddels kan ik het iets specifieker maken.. het gebeurt volgens mij alleen met weergave van JPG bestanden die via HTTP zijn geladen.
FTP downloads gaan nog retesnel en lokaal browsen met een image viewer gaat ook nog als vanouds.

Ik denk dat het bij iedereen met de patch vertraagd is maar omdat ik een iets langzame processor (1GHz) heb merk ik het meer. De pc is trouwens sober doch zeer zorgvuldig geconfigureerd en met veel zaken sneller als menig XP machine @ 2GHz.

Vraag blijft dus: zou de hotfix te deïnstalleren zijn?

[ Voor 8% gewijzigd door numm!e op 19-09-2004 19:21 ]

\\reboot_the_planet

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08 11:41
Sommige patches zijn gewoon niet meer te verwijderen, misschien wel handmatig maar dat is niet aan te raden :)

Ik zie wel dat er nu niet bijstaat dat de patch niet te deinstalleren is, jammer dat je geen WinXP hebt, dan zou je System Restore kunnen gebruiken ;)

• numm!e

numm!e

ttl =< 0 ms

Topicstarter
Dank je wel Sir_Killalot!

mede dankzij een whopping 1000 euro gewonnen met een kraslot gisteren komt de nieuwe pc met o.a. ook WinXP.

Verder ben ik inmiddels al gewend aan de paar milliseconde langzamere weergave.

\\reboot_the_planet

Pagina: 1