Als ik mn computer opstart krijg ik het Welkomscherm van Windows XP. Dat vind ik irritant en overbodig. Temeer omdat ik de enige gebruiker ben. Ik wil dit scherm weghebben. Het rare is alleen dat ik bij Gebruikersaccounts in Configuratiescherm 3 accounts staan:
-Mijn eigen account
-Gast , maar die staat uitgeschakeld
-En ASP.BET Machine A... (er staat onder: Account met beperkte rechten en met wachtwoord beveiligd)
Wat is in godsnaam deze derde
. Als ik hm open en ik wil wachtwoord bijvoorbeeld wissen (hoe komt ie aan een wachtwoord?) staat er dat:
''als ik dat probeer ASP.NET Machine alle met EFS gecodeerde bestanden, persoonlijke certificaten en opgeslagen wachtwoorden voor websites en netwerkbronnen kwijt raak.''
Als ik de account wil verwijderen staat er kort gezegd:
''Als je wilt verwijderen kun je eerst bureaublad en documenten van ASP.NET Machine A... naar uw bureaublad kopieren.''
Weet iemand wat dit allemaal inhoudt. Want ik wil af van het welkomscherm en ik denk dat dit het probleem is...
-Mijn eigen account
-Gast , maar die staat uitgeschakeld
-En ASP.BET Machine A... (er staat onder: Account met beperkte rechten en met wachtwoord beveiligd)
Wat is in godsnaam deze derde
''als ik dat probeer ASP.NET Machine alle met EFS gecodeerde bestanden, persoonlijke certificaten en opgeslagen wachtwoorden voor websites en netwerkbronnen kwijt raak.''
Als ik de account wil verwijderen staat er kort gezegd:
''Als je wilt verwijderen kun je eerst bureaublad en documenten van ASP.NET Machine A... naar uw bureaublad kopieren.''
Weet iemand wat dit allemaal inhoudt. Want ik wil af van het welkomscherm en ik denk dat dit het probleem is...