Ik ben al een tijdje bezig met de installatie van een portal, ik heb na lang zoeken gekozen voor MAX webportal. Ik heb vervolgens SQL2000 geinstalleerd op mijn windows 2003 server. Ik heb een nieuwe database aangemaakt met een script van maxwebportal en deze staat nu op de server. In de AD heb ik een gebruiker aangemaakt *portal* met wachtwoord *portal*, deze gebruiker heb in vervolgens met de enterprice manager rechten gegeven op de database.
even wat gegevens:
database naam: db2000
Ip server 10.0.0.2
gebruiker portal
wachtwoord portal
Windows 2003 server Ed. , MS SQL 2000 server, Maxwebportal
ik gebruik de onderstaande regels in het config.asp bestand
strDBType = "sqlserver"
strConnString = "Provider=SQLOLEDB;Data Source =SERVER2;Initial Catalog=db2000;UID=portal;PWD=portal"
Ik ben een newbie met ASP en SQL ik hoop dus niet dat ik een hele domme fout heb gemaakt. Kan iemand mij mischien helpen, of info geven over de installatie van een dergelijk portal.
mvg, Kevin
even wat gegevens:
database naam: db2000
Ip server 10.0.0.2
gebruiker portal
wachtwoord portal
Windows 2003 server Ed. , MS SQL 2000 server, Maxwebportal
ik gebruik de onderstaande regels in het config.asp bestand
strDBType = "sqlserver"
strConnString = "Provider=SQLOLEDB;Data Source =SERVER2;Initial Catalog=db2000;UID=portal;PWD=portal"
Ik ben een newbie met ASP en SQL ik hoop dus niet dat ik een hele domme fout heb gemaakt. Kan iemand mij mischien helpen, of info geven over de installatie van een dergelijk portal.
mvg, Kevin