Toon posts:

Trust Spyc@m.....wie heeft hier ervaring mee

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen....ik ben van plan een nieuwe webcam te kopen....nu is mijn oog gevallen op de trust Spyc@m....mede omdat hij 2 in 1 is.....dwz een digitale camera en webcam in 1

Wie heeft ervaring met deze spyc@m....en wil die met mij delen.....ik bedoel dus: hoe bevalt ie.....mooie beeldkwaliteit, goede scherpe foto's enz enz
BVD

Verwijderd

Topicstarter
Kan Niemand mij helpen aan informatie....ik zoud em als het een beetje bevalt bij jullie vandaag nog willen kopen want morgen moet ik werken en kan ik em niet halen....maandag winkel gesloten en vanaf nieuwjaar gaat de btw omhoog dus wordt ie duurder.....pleaze help

Verwijderd

Topicstarter
Kan echt niemand mij iets vertellen over deze webcam :'(

Verwijderd

hmmm denk et niet.........:)

• Kenx
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Kenx

Uchuujinsan

Ik heb ergens gelezen (consumentengids ofzo) dat hij hetzelfde is als een of andere Lenco camera en dat die nogal slechte beeldkwaliteit gaf.

Als het niet kan zoals het moet, dan moet het zoals het kan.

Verwijderd

trust is gewoon slecht dus koop leiver een creative webcam go. zelfde principe maar een beter merk

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:26

Entity

9000rpm

Hoewel ik niet gouw producten veroordeel op merk, is dat bij Trust anders. Ik heb maar zelden kwalitatief goede producten gezien van Trust, zelfs hun CD-R's zuigen nogal...

Als je een webcam wilt, neem dan gelijk een goede, zo'n Webcam Go van Creative is bijvoorbeeld erg goed (zelf getest).

Verwijderd

he thanx quyz........toch nog ff een reply gekregen......ik denk dan toch maar dat ik em nie koop en ff verder ga kijken
Pagina: 1