Toon posts:

meer op 80 min cd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik wil een track van 90 minuten op een cdrw cdeetje van philips burnen, kan dat met nero? (ik heb niet de nieuwste versie) Als dat alleen met een nieuwere versie kan, waar kan ik een nieuwere nero dan downloaden?

bij voorbaat dank

• satcp
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Je kunt wel enkele minuten overbranden, maar 10 minuten extra op een doogewone 80 minuten cd gaat je nooit lukken.

Verwijderd

Topicstarter
maar mijn brander kan geen 90 minuut cd's fikken of ligt dat ook aan welk programma je gebruikt?

Verwijderd

Zoveel overburnen op een 80min schijfje gaat je niet lukken. Neem gewoon een groter schijfje, er zijn zelfs 100 minuten schijfjes. Check eerst eens of je schrijver zelf het ondersteund.
Zie ook hier: http://www.cdrwinkel.com/pag/90.htm

Om wat voor bestand / track gaat het eigenlijk?

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2004 15:49 ]

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-03 21:03
nee gaat je never lukken... het heet dan ook een 80 min cdtje!!! :+ nee maar je kan het bestand wel kleiner maken maar dan kan een dood gewone cd speler het niet lezen dus daar zal je niet veel aan hebben. en nero kan dat zo en zo niet een bestand kleiner maken naar mijn weten!! suc6

• kippy
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-03 15:53
elke beetje nieuwe brander kan 90 min en meer cd's branden. je moet dan in nero wel overburn aanzetten. maar je kan alleen 90 min op een 90 min cd branden.
op een 80 min kan je 82 min branden met overburn.

dus 90 min op een 80 min cd gaat niet lukken. en er zijn na mijn weten geen 90 min RW cd's

Verwijderd

Topicstarter
okee dan gaat het over, het moet namelijk op een cdrw
Pagina: 1