[Speakers] Panasonic SC-HT520

Pagina: 1
Acties:

• Schelte
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-08 15:23
Via via kan ik goedkoop aan de Panasonic SC-HT520 komen. Op zich lijkt mij dit wel wat, maar ik heb echter nog één vraag die ik op google en nergens heb kunnen vinden. Op de site van Panasonic staat namelijk dat deze set een 200 Watt actieve subwoofer heeft met 2x front, Center en 2x rear speakers van 60 Watt.

Nou is mijn vraag: Is dit genoeg om aardig geluid te kunnen produceren, of kan ik het geluid alleen maar fatsoenlijk horen als ik mijn oor tegen de speaker houd. Heeft de gemiddelde Home Cinema Set in de prijsklasse van 300 à 350 euro meer geluid in huis? Ik kon helaas nergens iets vinden op internet waar het mij 'duidelijk' werd uitgelegd.

Ik hoop dat jullie mij dit kunnen uitleggen,

Schelte

P.S. Ik heb de search ook al doorgespit, maar kon nergens echt overtuigend antwoord vinden. :r

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:08

voodooless

Sound is no voodoo!

Niet goed genoeg gezocht blijkbaar.. Ten eerste staat het Watt-gekoot in de FAQ, en verder is het ook al vaak genoeg gevraagt.

Van Watts moet je je niet teveel aantrekken, want de parmeter zegt zonder andere gegevens totaal niets. Je zult er zeker niet je oren tegenaan moeten houden om het geluid te horen.

Maarja, wat wil je er precies mee? Voor HT zijn dit soort setjes meestal wel prima, maar wil je er muziek op afspelen, dan zijn dit soort dingen niet echt geschikt IMHO.

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?