[ASUS]P4P800 Deluxe ADI AD1985 SoundMAX 6-channel CODEC

Pagina: 1
Acties:

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06-2025
Hallo Medetweakers.

Gisteren heb ik mijn gezonde vrije zaterdag maar weer eens geinvesteerd in een gezellige herinstallatie van mijn systeem. Nu ben ik het een en ander aan het installen op zich geen probleem maar het geluid wil me niet lukken. Ik heb een: ADI AD1985 SoundMAX 6-channel CODEC volgens het asus specs sheetje. En wil onder geen een voorwaarde het programma soundmax wat er bij zit gaan instaleren. Ik wil enkel de drivers alleen tot nu toe kom ik er niet echt uit. Misschien dat jullie weten wat ik kan instaleren of welke drivers werken.

Ik zal ook kort vertellen waarom ik het tooltje niet wilt instaleren: Ik heb al mijn dll's aangepast zodat ik een eigen windows layout heb (stefanika xp pack) en bij het installen van de tool vraagt hij voor de SP1 cd die ik wel heb, maar ben bang dat hij dan weer de oude dlls gaat terug knallen.

Alle tips zijn welkom. Thnx

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08 11:52

FastBunny

Give it the Works !

Soundmax is het controlpanel en de drivers van de geluidskaart die horen nu eenmaal bij elkaar, kun je niet alle dll's opslaan en die straks weer overschijven?

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06-2025
FastBunny schreef op 19 september 2004 @ 14:02:
Soundmax is het controlpanel en de drivers van de geluidskaart die horen nu eenmaal bij elkaar, kun je niet alle dll's opslaan en die straks weer overschijven?
Jawel,

Dat kan wel hoor alleen dat zijn er ongeveer 55 die handmatig moeten worden vervangen via een "replacer" script. Maar ach, dan hebben we zondag ook nog wat te doen. Wat gek dan dat die dingen niet los te krijgen zijn. : (

You can't control the wind, but you can adjust your sails.