Ik heb hier een oude compaq desktop staan met een P3 1000mhz cpu. Daar zit een enorm luidruchtige slot 1 koeler op. Ik heb hem al aan een schoonmaakbeurt onderworpen, maar dat hielp niks. Nu wil ik er dus een nieuwe slot 1 koeler op zetten maar die zijn dus nergens meer te krijgen, zelfs 2e hands lukt het me niet er 1 te vinden. Ik had bij csncomputers.nl tot mijn grote verrassing een slot 1 koeler gevonden, maar die bleek dus maar geschikt te zijn voor P3 cpu's tot 850 mzh.
Nu is mijn vraag dus of jullie toevallig nog een bedrijf of particulier weten (waar dan ook ter wereld) die een goede en vooral stille slot 1 koeler te koop heeft die geschikt is voor een P3 1000mhz.
ps. maakt het eigenlijk nog uit dat het een compaq desktop is (compaq moet tenslotte overal net anders in zijn.) of zit daar gewoon een standaar P3 cpu in waar alle slot 1 koelers op zouden moeten passen?
Nu is mijn vraag dus of jullie toevallig nog een bedrijf of particulier weten (waar dan ook ter wereld) die een goede en vooral stille slot 1 koeler te koop heeft die geschikt is voor een P3 1000mhz.
ps. maakt het eigenlijk nog uit dat het een compaq desktop is (compaq moet tenslotte overal net anders in zijn.) of zit daar gewoon een standaar P3 cpu in waar alle slot 1 koelers op zouden moeten passen?