Toon posts:

Welke videokaart + Half life 2 coupon?

Pagina: 1
Acties:
  • 136 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

Dit is mijn vraag een jaartje terug kon je bij aankoop van een 9600 xt een half life 2 coupon er bij krijgen. Nu ben ik dus ook van plan om binnekort een 9600 xt aan te schaffen alleen lees ik bij bijvoorbeeld sapphire dat je versies heb met de coupon en versies zonder, zonder dat er verschil in de kaart zit en het dus niet is af te lezen. Iemand die laatst nog een 9600 xt heeft gekocht en er een half life 2 coupon bij kreeg??

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-08 12:37
ik meen dat ie alleen nog maar bij de 9800xt bijzit !

• Skarloc
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-08 14:37

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

Bij de 9800XT van Club3d in ieder geval niet meer :'(

||D3 Battletag: [GoT]Sk4rloC#2506||

• Syngrow
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-11-2025

Syngrow

Framerate is life

Skarloc schreef op 19 september 2004 @ 12:52:
Bij de 9800XT van Club3d in ieder geval niet meer :'(
Ik zou als ik jouw was even contact opnemen met de winkel waar je je kaart hebt gehaalt. Ikzelf heb ook zo'n Club3D kaart en de coupon gaven ze me pas toen ik daar om kwam vragen :P

Bleek dat die coupons nog bij de groothandel lagen en ze dus nog verstuurd moesten worden. Heb er uiteindelijk dus wel 1 gekregen :)

enter the cool world of high performance
[ Intel C2D E6600 @ 5304MHz ][ Biostar TForce P965 Deluxe ][ Geforce2 MX400 PCI ][ Crucial Ballistix PC2-5300 CL3 ]

Verwijderd

mm ik heb net een 9600 pro besteld van madview krijg ik daar dan ook een half life 2 coupon bij?

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-08 21:29

spaceboy

Op grote hoogte

zo'n coupon suckt... je mag 'm via Steam downloaden ofzo... heel vaag... ik heb m'n coupon (bij 'n 9600XT zat 'ie een half jaar terug) volgens mij zelfs al weggepleurd.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Verwijderd

Topicstarter
ze zeiden bij alle 9600 en 9800 xt versies van de radeon. Maar nu kan je zien op de site van sapphire bijvoorbeeld dat je twee precies dezelfde versies xt's hebt maar de ene met half life 2 en de ander zonder, zoals ik al zei.

Iemand die er niet zo lang terug 1 heeft aangeschaft.??? _/-\o_

Verwijderd

Topicstarter
spaceboy schreef op 19 september 2004 @ 13:59:
zo'n coupon suckt... je mag 'm via Steam downloaden ofzo... heel vaag... ik heb m'n coupon (bij 'n 9600XT zat 'ie een half jaar terug) volgens mij zelfs al weggepleurd.
zonde maar van welk merk>?

• Chris P
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-06-2025

Chris P

What goes around, comes around

ja, je kunt hl2 via steam downloaden, maar je moet er dan nog steeds voor betalen.
met de coupon niet!
;)

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Met die coupon kon je toch alleen single player doen? :?

• Silentuz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12:55

Silentuz

-_-

Nokko schreef op 19 september 2004 @ 14:40:
Met die coupon kon je toch alleen single player doen? :?
das dus echt bullshit, die coupon geeft je het recht het spel via steam te downloaden, en dat is gewoon exact dezelfde versie als die je in de winkel koopt.

coupon is gewoon een actie van ati en hl-makers om half life 2 en de ati-kaartjes te promoten.

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Had je die vraag beter niet in het Halflife topic moeten vragen ? iedergeval de vragen die nu over steam e.d. komen kun je beter terecht in het halflife topic...

EDIT:
heb je al in het halflife topic gekeken ? ik denk dat er meer mensen zijn die dat weten namelijk.... staat misschien wel zelfs een lijstje bij... of je kan het misschien op de site van halflife of ati vinden ofzo.... :)

[ Voor 42% gewijzigd door Dutchie! op 19-09-2004 15:42 ]

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Verwijderd

Topicstarter
Yohann!s schreef op 19 september 2004 @ 14:45:
Had je die vraag beter niet in het Halflife topic moeten vragen ? iedergeval de vragen die nu over steam e.d. komen kun je beter terecht in het halflife topic...
ik ben niet over de vragen met steam begonnen dit is echt een videokaart topic. Graag on topic blijven dus. :z

• Mr. Detonator
Silentuz schreef op 19 september 2004 @ 14:43:
[...]

das dus echt bullshit, die coupon geeft je het recht het spel via steam te downloaden, en dat is gewoon exact dezelfde versie als die je in de winkel koopt.

.
alleen niet dezelfde key als die je in de winkel koopt 8)7

wat ik begrepen heb, is die coupon idd alleen voor single-player

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

ASUS Radeon 9600, 9600 pro, en XT (geen SE)
ASUS Radeon 9800, 9800pro en XT

As ik het goed heb.

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:18

--MeAngry--

aka Qonstrukt

DeX schreef op 19 september 2004 @ 15:58:
ASUS Radeon 9600, 9600 pro, en XT (geen SE)
ASUS Radeon 9800, 9800pro en XT

As ik het goed heb.
Dat klopt toch niet, of ASUS moet een speciale deal met Valve hebben, want Valve en ATI hadden in de deal staan dat de coupons alleen bij de 9600XT en 9800XT worden geleverd.
Aan de TS kan ik alleen adviseren om in de betreffende winkel even te vragen of er een coupon bijzit. :)

Tesla Model Y RWD (2024) ▪︎ Daikin Altherma 3 6kW (300L SWW) ▪︎ 20x AIKO NeoStar 2S+ 465Wp ▪︎ Sigenergy SigenStor EC 10+10 (12kW + Gateway HomePro TP)

Verwijderd

Ik heb een klein jaar geleden al deze coupon gehad. Alleen wil ik niet enkele gig aan download verspillen. Zou het niet morgelijk zijn om HL te kopiëren van een vriend en die dan te spelen met mijn key?

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

--MeAngry-- schreef op 19 september 2004 @ 16:02:
[...]

Dat klopt toch niet, of ASUS moet een speciale deal met Valve hebben, want Valve en ATI hadden in de deal staan dat de coupons alleen bij de 9600XT en 9800XT worden geleverd.
Aan de TS kan ik alleen adviseren om in de betreffende winkel even te vragen of er een coupon bijzit. :)
Het is niet alleen ASUS, maar dat zijn de enige die we bij mij op werk hebben. en die hebben een coupon :P .
De Club3d's niet, saphire's ook niet.

Verwijderd

spaceboy schreef op 19 september 2004 @ 13:59:
als je hem terug vindt wil ik hem wel kopen voor 30 euro!!

• Silentuz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12:55

Silentuz

-_-

Mr. Detonator schreef op 19 september 2004 @ 15:56:
[...]

alleen niet dezelfde key als die je in de winkel koopt 8)7

wat ik begrepen heb, is die coupon idd alleen voor single-player
https://www.atihl2offer.com/faq.asp
valve premier pack:
- Half-Life 1
- Counter Strike
- Team Fortress Classic
- Deathmatch Classic
- Opposing Force
- Ricochet.

Of course, you are still entitled to a free copy of Half Life 2 when it is released.
dus je hebt recht op een normale cd van hl2, lijkt me gewoon dat je via steam dan de mp kan spelen :S

Verwijderd

heb een x800 pro, belachelijk dat je dara geen coupon bij krijgt |:(

• Irby
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:28
Je mag mijn coupon wel overnemen hoor :)

11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric

• Mr. Detonator
Silentuz schreef op 19 september 2004 @ 17:50:

dus je hebt recht op een normale cd van hl2, lijkt me gewoon dat je via steam dan de mp kan spelen :S
't staat anders nergens letterlijk bij dat 't niet/wel zo is.....'t gaat natuurlijk om de key...en niet om de cd, want 't maakt verder niet uit hoe je aan je copy komt, als je maar een geldige(online) key hebt :)

marketing noemen ze zoiets :X

[ Voor 21% gewijzigd door Mr. Detonator op 19-09-2004 18:54 ]

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

I.R. Butcher schreef op 19 september 2004 @ 17:56:
Je mag mijn coupon wel overnemen hoor :)
Ik zou hem wel graag van je willen overnemen :)
Heb je even aan me msn toegevoegd.

[ Voor 9% gewijzigd door Hubert op 20-09-2004 09:06 ]

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

• BiG-GuY
  • Laatst online: 09:30

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
ik heb hem hem ook half jaar geleden bij mn ASUS Radeon 9600XT/TVD gekregen... ik heb hem nog bewaard :) ik zie nog wel hoe het uitkomt :), maar werkt deze key niet gewoon op een gedownloade/gekopieerde versie? want ze shippen niet naar buiten de VS, dus wij moeten zoiezo downloaden...

Home Assistant Configuratie GitHub V&A

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-08 21:29

spaceboy

Op grote hoogte

BiG-GuY schreef op 20 september 2004 @ 15:53:
ik heb hem hem ook half jaar geleden bij mn ASUS Radeon 9600XT/TVD gekregen... ik heb hem nog bewaard :) ik zie nog wel hoe het uitkomt :), maar werkt deze key niet gewoon op een gedownloade/gekopieerde versie? want ze shippen niet naar buiten de VS, dus wij moeten zoiezo downloaden...
Klopt. En ik weet niet of je wel 's geprobeerd hebt iets te downloaden via Steam. Maar ten eerste is dat ECHT 'n kutpakket, er komt niet netjes een .bin en .cue binnen ofzo. Ik heb HL1 + Counterstrike voor de gein proberen te downloaden (dat kon toen op mijn coupon totdat HL2 uitkwam), maar dat heb ik na 2 uur kloten echt wel opgegeven. Ik wacht wel tot hij op usenet staat. :)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Aspje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-11-2024

Aspje

Blaat

spaceboy schreef op 20 september 2004 @ 18:06:
[...]

Klopt. En ik weet niet of je wel 's geprobeerd hebt iets te downloaden via Steam. Maar ten eerste is dat ECHT 'n kutpakket, er komt niet netjes een .bin en .cue binnen ofzo. Ik heb HL1 + Counterstrike voor de gein proberen te downloaden (dat kon toen op mijn coupon totdat HL2 uitkwam), maar dat heb ik na 2 uur kloten echt wel opgegeven. Ik wacht wel tot hij op usenet staat. :)
Dat was vroeger bij steam idd zo, veels te traag, werkte nooit etc. Ik heb nu HL2 gepreload via steam, haalde em in 1x binnen met zo'n 140-160k, toch best netjes imho :)

• dinkelover
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-08 22:22
Heb net een shop gemaild erover. Ik vroeg of ze bij de club3d radeon 9600xt ook een HL2 coupon deden. Het antwoord was dat de levering van club3d alleen al heel moeilijk is (problemen importeur), laat staan of ze wisten of de coupon er nog bij zat of bijgeleverd mocht worden.

Misschien moeten we met z'n allen allemaal shops af mailen om te kijken wie ze nog wel levert }) Beter is natuurlijk een bron van club3d zelf. Of misschien ook andere merken :?

pepernooot

• BiG-GuY

BiG-GuY

volges mij is ASUS nog een van de enige merken die hem erbij levert... daar adverteren ze tenminste mee op hun site... ik heb er gister nog eentje besteld voor mijn pc de ASUS Radeon 9600XT/TVD (of TD) :)... ik zal wel zien :)

• dinkelover
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-08 22:22
Nu reactie gekregen van twee shops en beiden zeiden dat de key/coupon alleen bij de Asus 9600XT/TVD zat, dus NIET de TD! Scheelt in de pricewatch nog wel wat in prijs, maar qua prestaties zijn ze geloof ik gelijk.

pepernooot

• BiG-GuY

BiG-GuY

de TVD heeft ViVo [(S)Video-in en Out] met Breakoutbox, dat scheelt ook... performance verschillen zijn er ook niet... voor zover ik weet :), in mn Hoofd-PC zit de TVD versie...

[ Voor 42% gewijzigd door BiG-GuY op 21-09-2004 18:27 ]

Verwijderd

offtopic:
oeh nog meer mensen die hun coupon kwijt willen ?
pm maar :)

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
oke even wat ik begrepen heb uit alle hl2 topic's

je krEEG een coupon bij 9600XT en 9800XT. niet bij andere versies.
NU (this very minute) krijg je ze (volgens wat ik gelezen heb) alleen nog coupons bij 9800XT
dus niet bij pro of whatever andere versie van de 9800.

er komen 2 versies van hl2.
Een collertors versie, en een standaard versie. De collertor's versie zitten nog berg extra meuk bij in, en die standaard is dus gewoon de versie waarmee je ook online kan enzo.
de coupon is goed voor hl2 standaard.

deze versie is geloof ik alleen via steam te downloaden, en dus niet op CD te krijgen TENZIJ je valve mailt en zegt dat je een CD wil met hl2 er op, dan moet je alsnog verzendkosten+Cdkosten+doosjeskosten betalen, en dan sturen ze een CD naar je op. (mits je dus je coupon code stuurt ofzo)

ik zelf zit ongeveer met hetzelfde dilemma als de topicstarter
ik wil nieuwe kaart, en ik wil hl2.
dus waarom niet combineren als dit kan.

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Verwijderd

Ik heb gemaild naar die shop maar ze leveren geen coupon bij mijn kaart. Wil nog iemand zijn bon kwijt?

• Irby
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:28
BasieP schreef op 21 september 2004 @ 18:38:
oke even wat ik begrepen heb uit alle hl2 topic's

je krEEG een coupon bij 9600XT en 9800XT. niet bij andere versies.
NU (this very minute) krijg je ze (volgens wat ik gelezen heb) alleen nog coupons bij 9800XT
dus niet bij pro of whatever andere versie van de 9800.

er komen 2 versies van hl2.
Een collertors versie, en een standaard versie. De collertor's versie zitten nog berg extra meuk bij in, en die standaard is dus gewoon de versie waarmee je ook online kan enzo.
de coupon is goed voor hl2 standaard.

deze versie is geloof ik alleen via steam te downloaden, en dus niet op CD te krijgen TENZIJ je valve mailt en zegt dat je een CD wil met hl2 er op, dan moet je alsnog verzendkosten+Cdkosten+doosjeskosten betalen, en dan sturen ze een CD naar je op. (mits je dus je coupon code stuurt ofzo)

ik zelf zit ongeveer met hetzelfde dilemma als de topicstarter
ik wil nieuwe kaart, en ik wil hl2.
dus waarom niet combineren als dit kan.
Kun je nou met je coupon naar de winkel stappen en zeggen, "ik wil hl2, hier heb je m'n coupon", of gaat dit niet zo makkelijk? (waarschijnlijk niet, maar toch ;)). Het lijkt me wel dat je de standaard versie gewoon in de winkel kan kopen, en niet alleen via steam kan downloaden, of heb je het nou over de coupon-versie? Dan is mijn eerste vraag beantwoord. Dan zul je nu denken; eerste vraag ?¿: nou vooruit dan, de 2e vraag: Wat krijg je allemaal bij de special edition, want die wil ik waarschijnlijk gaan kopen......

11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric

Verwijderd

Topicstarter
salland zei dat hij ook bij de 9600 xt td versie van asus zat, dus die heb ik dan ook besteld. :z nu nog afwachten wanneer ik hem krijg :Y)
Pagina: 1