Toon posts:

onbekende foutmelding

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg als ik windows opstart de volgende foutmelding: "This program has been damaged, possibly by a bad sector of the hard drive or a virus. Please reinstall it." Er staat verder niks bij welk programma het is. Hoe kan ik dit in windows opzoeken waar die foutmelding vandaan komt?

Mvg.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Wat heb je zelf zoal onderzocht en geprobeerd voordat je dit topic opende?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
lijkt me een gevalletje van spyware, download eens adaware (www.lavasoft.de) en check je systeem

je virusscanner is ook actueel? lijkt me sterk namelijk dat een programma zelf kan concluderen dat hij mischien niet meer werkt vanwege de hdd...

A wise man's life is based around fuck you

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-04 11:46

PcDealer

HP ftw \o/

Windows opstarten duurt even, dus wanneer precies krijg je de melding? Check de logs van Windows ook.

LinkedIn WoT Cash Converter

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Het zou een virus kunnen zijn, of een fout op je harde schijf, beide dingen waar je zelf wel wat onderzoek naar kunt plegen. Ook kan het zomaar zijn dat er wat in de logboeken van windows verschijnt als je voldoende logging hebt aanstaan. Over virussen en andere malware is trouwens van alles te vinden in Beveiliging & Virussen.
Ohja, het vermelden van welk besturingssysteem is erg handig en hier een vereiste (ook in de topictitel) :)

Dit topic is gesloten.