Ik ben zon beetje ten einde raad 
Mijn pc blijft freezen. Ik kan niet eens fatsoenlijk een XP installatie voltooien.Hangt
telkens op willekeurige momenten. Je kan je muis niet meer bewegen, hij freezed gewoon.
Ik heb al van alles geprobeerd. Andere RAM in ander slot. Toen leek het ff goed te gaan,
kon XP installeren, maar toen ik ff beneden drinken ging halen en weer boven kwam, hing die
weer
Wat heb ik allemaal geprobeerd;
- Andere RAM dus, in verschillende slots
- Andere VGA kaart
- Verschillende HD's
- Alle onnodige hardware ontkoppelt verder
- IDE kabels enzo nog eens extra aangedrukt
Allemaal omstebeurt verwijdert/ vervangen, telkens blijft hij gewoon freezen
Specs: Aopen AK97D-400VN, Barton 2500+, DDR van oa Dane Elec en MDT, Samsung HD en WD, Nec 2500A,
Tagan 380 Watt PSU, Aopen Aelus 5900xt
Ik zit nu dit te tiepen in kladblok zodat ik tenminste om de regel kan saven en niet telkens
opnieuw hoef te beginnen
Het is trouwens er een beetje ingeslopen. De laatste paar dagen hing die af en toe, nu kan ik
meestal nog geen 10 minuten werken zonder te freezen.
Iemand enig idee wat ik nog kan proberen ? Temps zijn trouwens prima verder 40-45 graden
voor de cpu
Mijn pc blijft freezen. Ik kan niet eens fatsoenlijk een XP installatie voltooien.Hangt
telkens op willekeurige momenten. Je kan je muis niet meer bewegen, hij freezed gewoon.
Ik heb al van alles geprobeerd. Andere RAM in ander slot. Toen leek het ff goed te gaan,
kon XP installeren, maar toen ik ff beneden drinken ging halen en weer boven kwam, hing die
weer
Wat heb ik allemaal geprobeerd;
- Andere RAM dus, in verschillende slots
- Andere VGA kaart
- Verschillende HD's
- Alle onnodige hardware ontkoppelt verder
- IDE kabels enzo nog eens extra aangedrukt
Allemaal omstebeurt verwijdert/ vervangen, telkens blijft hij gewoon freezen
Specs: Aopen AK97D-400VN, Barton 2500+, DDR van oa Dane Elec en MDT, Samsung HD en WD, Nec 2500A,
Tagan 380 Watt PSU, Aopen Aelus 5900xt
Ik zit nu dit te tiepen in kladblok zodat ik tenminste om de regel kan saven en niet telkens
opnieuw hoef te beginnen
Het is trouwens er een beetje ingeslopen. De laatste paar dagen hing die af en toe, nu kan ik
meestal nog geen 10 minuten werken zonder te freezen.
Iemand enig idee wat ik nog kan proberen ? Temps zijn trouwens prima verder 40-45 graden
voor de cpu