SP2 Voordelen Vs. Nadelen

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

• Steph Kai
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-01 18:27
Ok, ik weet dat Zwelgje heeft gezegd dat ik het maar moest doorlezen.... MAAR

Ik heb een briljant idee, alhoewel ik dat niet graag toegeef :9
Maar goed....

Ik was dus beetje aan het lezen, want ik hoor veel nadelen over SP2, en ook een paar voordelen, maar het nadeel op GOT is dat ze overal over dit forum verspreid staan, en als je bij je ouders zit in het weekend op een 56kb/s modem, is het een heeel groot forum.

DUS hierbij gevraagd, enkel en alleen, kort en bondig, wat is jouw voordeel of wat is jouw nadeel geweest na installeren van SP2.
Als ik weer achter mijn eigen pc zit zal ik zelf ff het forum doorspitten en van andere mensen de voor en nadelen pasten, maar dat wil nu echt ff niet, maar ik zal mijn best doen.
Maar verder hoop ik op medewerking, niet alleen voor mij maar voor meer mensen die dit graag willen weten, want ik ben denk ik niet de enige die dit wil weten.

Verwijderd

zelf heb ik het niet gedownload maar ik vind een erg groot nadeel dat bijvoorbeeld oudere mensen die niet zo bekend met computers zijn, te horen krijgen via krant/nieuws/internet dat SP2 uit is en je computer dan veiliger wordt. Er zullen wel beveiligings verbeteringen zijn maar ook een heleboel gaten

• Steph Kai
ok...dus, sorry anders wordt de topic net zo lang als de vergelijkbare topic

Voordeel: Systeem veiliger dan met SP1 of standaard XP

• Steph Kai
Nadeel: Winamp 5.05 blijft crashen

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Voordelen: Enkele beveiligingslekken worden gedicht, verbeteringen in directx
Nadelen: Het configuratiescherm van het security center veroorzaakte een hang op mijn systeem, het security center dat maar blijft mekkeren over de status van de firewall en/of virusscanner die onbekend zijn (maar dus wel draaien)

De nadelen waren wel opgelost na het uitschakelen van de Security Center service ;)

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Dit lijkt mij gewoon iets dat in de grote topics hierover hoort, en daar komt bij dat er zat mensen zijn die ook een 56k modem hebben en wel gewoon kunnen lezen. Als iedereen zo zou redeneren zou het hier binnen de kortste keren een chaos zijn omdat mensen geen zin hebben te surfen met hun modem.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.