Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• ReLight
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-11 18:13

ReLight

echo("What Now ? !")

Topicstarter
8) :+ >:) Ja, steeds meer voor minder kosten. Konden we vorige kerst enkel de conrad mini chopper halen voor dit geld ([rml][ modelbouw] Leuke helicopter voor weinig[/rml]) , die eigenlijk niks kon,...kunnen we nu blijkbaar een ' hele' echte kopen.

Afbeeldingslocatie: http://www.nikko-toys.co.uk/uploads/nikkorc/images/1958_510030A.jpg

Zou het wat zijn? Ervaringen ?

Rc Helicopter Sky Watcher
Deze helicopter is genomineerd voor de Speelgoed van het Jaar verkiezingen 2004 - categorie: 12 jaar en ouder!

Unieke digitaal proportionele helicopter. De helicopter heeft een gebruiksvriendelijke drie kanaals afstandbediening. Compleet geleverd met alle accu's en batterijen en een speciale veldlader voor buiten. Dit is de eerste helicopter waarmee op eenvoudige wijze te vliegen valt. De helicopter kan circa 6 meter hoog vliegen! Spectaculair toch?
Leeftijd vanaf 10 jaar.

Bestelnummer: 21150098
Bartsmit Webshopprijs: €89,95

Op bartsmit.nl linker balk selecteren.
http://www.bartsmit.com/s...tabbladid=0&whoami=winkel

nikko link:
(http://www.nikko-toys.co....ction_id=9&product_id=378)

[ Voor 6% gewijzigd door ReLight op 19-09-2004 12:14 . Reden: link naar oud heli '03 topic toegevoegd ]

Mijn zoon & dochter zijn de toekomst, de rest is tijdsvermaak. Home assistant & & Nibe S2125-12/SMO-S40, RMU-s40 & Tado - Volvo C40 ER, SE

Verwijderd

NRC had em getest zn 11e crashvlucht wou ie niet meer bij een zuchtje wind wil ie niet meer. Oftwel rotzooi

• ReLight

ReLight

echo("What Now ? !")

Topicstarter
Het is dan ook een indoor model, dus dat windje kan ik begrijpen wel. 't weegt niks, dus dat ligt zo om.

Mijn zoon & dochter zijn de toekomst, de rest is tijdsvermaak. Home assistant & & Nibe S2125-12/SMO-S40, RMU-s40 & Tado - Volvo C40 ER, SE

• sirdupre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-04 09:36
Heb je ook wat aan dan, indoor 6 meter hoog vliegen 8)7 Toevallig hebben we niet allemaal een paar lege beurshallen achter ons huis liggen.....

• jvvv
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-11 05:50
Sowieso investeren als je zoiets wilt. Heli vliegen is nu éénmaal duur en moeilijk. Punt.
* jvvv droomt er overigens (in real en op schaal)
Op schaal is iets realiseerbaarder. Maar ja tijd en geld...

• ReLight

ReLight

echo("What Now ? !")

Topicstarter
Iemand een filmpje van dit ding ??

• taz3d_nl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-11 22:16
kijk eens op www.modelbouwforum.nl, daar hebben ze een topic getart over deze speelgoed heli :D

• TafkaP
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:56
Lijkt mij een gaaf ding, maar waar ik van schrok, in de reclame knallen ze er effe in kleine lettertjes bij, dat het ding maar met 2 min vliegt, met een volle accu.\

Tenzij deze accu binnen 10 min oplaad, onwaarschijnlijk, lijkt me dit enigszins zorgwekkend :).

Heeft iemand daar ervaring en/of oplossingen voor? Ik zat te denken aan een paar accu's kopen, maarja, als het een "speciale" nikko batterij word, kan dat een duur geintje worden.

King of Cod

Verwijderd

na wat zoekwerk op google heb ik een tijdje terug heel wat gevonde over dit speeltje...ook een site van een Nederlander die heel wat filmpjes had gemaakt, het blijkt dat dit een 2 kanaals is en je kan er dus ook niet stil mee hangen...enkel maar rondvliegen...deze persoon wist er wel een 4 kanaals van te maken...na een 250 a 300€ kostende upgrade...

• TafkaP
Haha, dat gaat me net effe iets te ver, dan koop ik wel een echte waarmee je ook buiten kan vliegen. Stond er niks over batterijen?

Linkje misschien?

King of Cod

Verwijderd

Troep en weggegooit geld, ik heb dezelfde maar het ding komt amper omhoog en als het dan omhoog gaat is het niet te besturen. :(

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2004 19:45 ]

• Robbertz236
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-02-2021
Verwijderd schreef op maandag 15 november 2004 @ 19:25:
Troep en weggegooit geld, ik heb dezelfde maar het ding komt amper omhoog en als het dan omhoog gaat is het niet te besturen. :(
Percies, heb hem ook, dvd helpt voor geen meter en het ding is echt onstuurbaar! ;(

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Robbertz schreef op maandag 15 november 2004 @ 20:32:
[...]

Percies, heb hem ook, dvd helpt voor geen meter en het ding is echt onstuurbaar! ;(
Het zal wel aan het ding liggen, maar een echte modelhelicopter is ook heel erg moeilijk te besturen. Dus misschien helpt enige oefening wel.

• Blasterxp
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Nog geen duidelijkehid over de accu duur?

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
1 woord, troep...

Hij kan alleen maar throttle, heck en roll.(geen elevator dus hij gaat altijd vooruit)
Komt hij eenmaal in een draai dan komt hij er niet meer uit.

Koop dan een indoor heli, 4 kanaals. Kosten op internet rond de 200 euro incl alles en je kan daar perfect mee leren vliegen.

Heb ik ook gedaan ;)

En vlieg ondertussen met een wat professionelere...

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• TafkaP
Ja, 200 euro is nou precies niet de bedoeling :)

En deze dan? http://www.rc-dreamcorner.nl/info/humblee-helicopter.html
39 euro, t lijkt me wel wat. Als iemand er ervaring mee heeft, dan hoor ik dat heel graag, want ik denk dat ik em morgen ga bestellen.
En degenen die er van af willen, ik kom em wel effe ophalen hoor ;)

King of Cod

• mjszwo
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Phart schreef op maandag 15 november 2004 @ 21:15:

39 euro, t lijkt me wel wat. Als iemand er ervaring mee heeft, dan hoor ik dat heel graag, want ik denk dat ik em morgen ga bestellen.
heb geen ervaring met dat ding, maar weet wel dat dat ding met infrarood werkt inplaats van radiogolven. lijkt me niet echt handig :)

edit: nee toch niet, dit is een andere :P

[ Voor 4% gewijzigd door mjszwo op 15-11-2004 21:26 ]

Verwijderd

ik heb ook zo`n helikopter gekocht en het bevalt mij wel goed maar het is niet te vergelijken met een heli van 200 euro maar dat snap je zelf vast ook wel ik kan hem besturen door gas te minderen en gas te geven dat moet je even onder de knie krijgen. ik heb hem zelf ook bij rc-dreamcorner.nl mijn moeder heeft direct geld overmaakt toen had ik hem binne een week thuis ik vind hem hartstikke leuk en wil hem voor geen goud meer missen._/-\o_

_/-\o_
Phart schreef op maandag 15 november 2004 @ 21:15:

• TafkaP
Oke dan, daar heb ik wat aan :)

Maar kan ie stilhangen? En is ie vier of 2 kanaals?
Is de vliegtijd rond de 3 a 4 minuten? En de oplaadtijd?
40 euro is niks, ik verwacht er niet veel van, maar als ik er niks mee kan is het weggegooid geld natuurlijk :)

King of Cod

Verwijderd

hij kan niet stilhangen als je de trekker overhaald vliegt hij gewoon omhoog en vooruit. hij is 1 kanaals maar dat maakt niet uit als je alleen vliegt of als de ander een andere frequentie heeft kun je als nog met z`n twee`n de vliegtijd is ongeveer 4tot5minuten en de laadtijd 3 minuten dus je kunt er wel een poosje meee vliegen. ik vind het geen weggegooid gel want ik heb er veel plezier van en als hij een keer ter pletter valt dan kun je losse onderdelen er bij kopen. maar ijij hebt geluk als je hem nu koopt kost hij 39 euro want ik heb er 49 euro voor betaald. je krijgt er vast geen spijt van als je hem koopt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

veel succes ermee

:*)

• TafkaP
1 kanaals? nee dank je :|

King of Cod

Pagina: 1