Hallo elite tweakers.
Ik ben hier nog niet zo lang op GOT maar heb toch wel een beetje kennis van hardware, maar ben totaal vreemd in OC.
Nou heb ik een verzoekje of vraagje, hoe je het wilt noemen.
Ik heb een nieuwe pc samengesteld en die staat over een paar dagen bij mij op mn deurmat
Nou weet ik dat veel van dat spul wat ik koop nog veel sneller kan lopen en daar hoop ik jullie hulp bij te kunnen krijgen.
Ik weet namelijk niet wat de risico's en mogelijkheden en de noodzakelijkheden zijn voor het overclocken van je systeem, dus vraag ik jullie hulp.
Dit wordt mijn nieuwe systeem:
MSI K8N NEO2 Platinum S939
AMD Athlon 64 939 3500+ 2200Mhz BOX
Corsair 512MB DDR400 64MX64 Value Serie, PC400, Cas 2.5
Maxtor 160GB 7200RPM SATA
DVD NEC DV5800C 16x/48x BLACK BLK
NEC ND-3500 Dual Layer Zwart
Antec Sonata Life Style 380 Watt
Papst Case Fan 120mm 4pin 4412FGL
Digitus 5.25" Multi media Panel, 8 in 1 zwart
Samsung 1.44MB Diskdrive Zwart
En er komt een Sapphire ATI 9800 Pro in... maar die is nu bij de maker omdat ook ik een probleem had met de TV-OUT
Maar wat zijn mijn mogelijkheden voor het overclocken van mijn systeem, wat zijn de risico's, valt de hardware na het overclocken nog binnen de garantie, heb ik extra cooling nodig.
Veel vragen en hopelijk kan iemand mij hiermee helpen
Ik ben hier nog niet zo lang op GOT maar heb toch wel een beetje kennis van hardware, maar ben totaal vreemd in OC.
Nou heb ik een verzoekje of vraagje, hoe je het wilt noemen.
Ik heb een nieuwe pc samengesteld en die staat over een paar dagen bij mij op mn deurmat
Nou weet ik dat veel van dat spul wat ik koop nog veel sneller kan lopen en daar hoop ik jullie hulp bij te kunnen krijgen.
Ik weet namelijk niet wat de risico's en mogelijkheden en de noodzakelijkheden zijn voor het overclocken van je systeem, dus vraag ik jullie hulp.
Dit wordt mijn nieuwe systeem:
MSI K8N NEO2 Platinum S939
AMD Athlon 64 939 3500+ 2200Mhz BOX
Corsair 512MB DDR400 64MX64 Value Serie, PC400, Cas 2.5
Maxtor 160GB 7200RPM SATA
DVD NEC DV5800C 16x/48x BLACK BLK
NEC ND-3500 Dual Layer Zwart
Antec Sonata Life Style 380 Watt
Papst Case Fan 120mm 4pin 4412FGL
Digitus 5.25" Multi media Panel, 8 in 1 zwart
Samsung 1.44MB Diskdrive Zwart
En er komt een Sapphire ATI 9800 Pro in... maar die is nu bij de maker omdat ook ik een probleem had met de TV-OUT
Maar wat zijn mijn mogelijkheden voor het overclocken van mijn systeem, wat zijn de risico's, valt de hardware na het overclocken nog binnen de garantie, heb ik extra cooling nodig.
Veel vragen en hopelijk kan iemand mij hiermee helpen