Toon posts:

Writer kapot na het invoeren van een CD?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogelijk dat de writer kapot kan gaan, van een willekeurige cdr?
Vanmiddag heb ik in mijn writer een (ongeschreven) memorex cdr gestopt, waarna de writer begon te ratelen en nu niet meer werkt. Memorex is toch best een goed merkt nietwaar? Zou het misschien een samenloop van omstandigheid kunnen zijn?
Bedankt vast voor het antwoord.

• Elektronicanet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-03 14:02

Elektronicanet

Leds do it!

Het zal vast niet aan je cd-r gelegen hebben :) Misschien lag ie er niet goed in, of heb je een keer tegen de lade gestoten waardoor er een tandwieltje is ontvricht...
Maakt ie een ratelend geluid als je op Eject drukt, of komt ie gewoon naar buiten?

Nederlander in België

Verwijderd

Topicstarter
Elektronicanet schreef op 19 september 2004 @ 00:09:
Het zal vast niet aan je cd-r gelegen hebben :) Misschien lag ie er niet goed in, of heb je een keer tegen de lade gestoten waardoor er een tandwieltje is ontvricht...
Maakt ie een ratelend geluid als je op Eject drukt, of komt ie gewoon naar buiten?
Komt gewoon naar buiten!!!!! Maakt alleen ratelend geluid als je de cd er in stopt.

Verwijderd

CD-spelers gaan i.h.a. redelijk snel kapot (heb er redelijk veel ervaring mee). Gelukkig kosten ze nog maar 20 euro o.i.d..

• sjukke
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-05-2023
Kijk is of er nergens een stikkertje/stukje tape/andere ongein in is gekomen, dit had ik namelijk toen de verschijnselen kwamen die jij hier ook meld.. O-)

Verwijderd

move OH > OM :)
Pagina: 1