Syndicate virtual memory error *

Pagina: 1
Acties:

• Shiznit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-10-2024
Ik heb van Knip een abandon-ware spel, Syndycate (Bullfrog) gedownload, een leuke classic voor mij, alleen waneer ik het heb
geinstalleerd krijg ik aleen een zwart beeld.

Na alt-tab keer ik terug naar me buro blad en zie een uitroep teken, met de melding dat ik te weinig virtual memory heb 8)7 (geheugen zat dacht ik zo >:) )

OMG, dat kan ik me nog herinneren toen ik een 486 DX2 had, Maar, wat nu :?

[ Voor 8% gewijzigd door Fuelke op 18-09-2004 20:18 ]

Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

draai het ding eens vanuit dos, misschien dat hij dan wel werkt. Het zou goed kunnen dat het spel gewoon geen geheugen kan alloceren vanuit XP (of welk OS je dan ook draait)

• Shiznit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-10-2024
Hmm, als ik hem wil starten in Dos heb ik dezelfde melding.

vaag :?

(Draai XP SP1 ;) )

Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Backstage schreef op 18 september 2004 @ 20:11:
Hmm, als ik hem wil starten in Dos heb ik dezelfde melding.

vaag :?

(Draai XP SP1 ;) )
moet je waarschijnlijk met memmaker aan de gang :P, dat loste mijn probleem vroeger ook nog wel eens op :)

• Fuelke
  • Laatst online: 21:59

Fuelke

Forza Ferrari

Veel van de oudere games worden gemakshalve maar abandon warez genoemt, terwijl het lang niet zeker is of het spel in kwestie ook werkelijk zo is vrijgegeven door de makers. Vandaar dat ik de downloadlink zelf alvast heb weggehaald.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Verwijderd

Waarschijnlijk kom je met Oude DOS, 95, 98(se), Me games in combinatie met WindowsXP al een heel eind. Staat overigens in een van de stickies bovenaan het forum.
Pagina: 1