Toon posts:

[WIN XP] Kom niet in windows!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
goeieavond, ik heb hier een pc staan met windows xp erop, heb 5 verschillende accounts, waarvan 1 beheerder is. Nu heb ik een groot probleem! Als ik me aanmeld op 1 van de accounts, maakt niet uit welke gebruiker, bij allemaal dus óók bij de beheerder, kom ik gewoon in windows, hij start op, maar binnen 2 seconden meld hij zich weer automatisch af.. Ik denk dat het een virus is oid, misschien weten jullie meer?

alvast bedankt!

Verwijderd

Heb je net een image teruggezet toevallig?

• sirdupre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-04-2025
Probeer eens of ie het doet in veilige modus zonder netwerk ondersteuning. Zo ja, dan is het op zich een fout die ergens op GoT behandeld is en op valt te lossen met instructies in het bij behorende topic (hoe het ookalweer precies ging weet ik niet meer, maar het was wat met een registersleutel tijdelijk van naam veranderen ofzo)....

• Hephaistus
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-06-2025
probleem is inderdaad al een paar keer voor gekomen

Na inloggen XP automatisch uitgelogd

hier is één van de links waar het probleem + oplossing in staan.

[ Voor 18% gewijzigd door Hephaistus op 18-09-2004 19:34 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 18 september 2004 @ 19:22:
Heb je net een image teruggezet toevallig?
nee, alleen wat spyware-rommel van mn computer gehaald met ad-aware, verder geen installatie's of de-installaties..
Hephaistus schreef op 18 september 2004 @ 19:33:
probleem is inderdaad al een paar keer voor gekomen

Na inloggen XP automatisch uitgelogd

hier is één van de links waar het probleem + oplossing in staan.
&
SirDupre schreef op 18 september 2004 @ 19:30:
Probeer eens of ie het doet in veilige modus zonder netwerk ondersteuning. Zo ja, dan is het op zich een fout die ergens op GoT behandeld is en op valt te lossen met instructies in het bij behorende topic (hoe het ookalweer precies ging weet ik niet meer, maar het was wat met een registersleutel tijdelijk van naam veranderen ofzo)....
ok zal even kijken! thanks..