Toon posts:

[Azureus] Plugin werkt niet, installatiefout.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer een plugin te installeren voor Azureus, namelijk de AutoSeeder plugin. Deze 'scant' een bepaalde directory om te zien of er .torrent-files worden opgeslagen. Als dit het geval is, dan wordt de torrent automatisch binnengehaald. Superhandig dus, maar ik krijg die plugin niet aan de praat. Wat moet ik precies doen?

Ik download het bestand: azautoseeder_01.jar. Wat moet ik er vervolgens mee doen? Van de minimale documentatie van de Azureus-site wordt ik niet echt wijs. Wie kan me helpen? Ook kan ik geen readme o.i.d. vinden binnen het jar-bestand.

• nodiras
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-12-2025
Als je de default install hebt gebruikt van azureus dan:

extra mapje aanmaken onder \program files\azureus\plugins (bijv autoseeder)
daar het .jar bestandje neerzetten.
Azureus afsluiten en opnieuw starten. Het zou nu bij je plugins moeten staan

Verwijderd

Topicstarter
Oke, de plugin werkt nu. Nouja, hij wordt herkent door Azureus als plug-in zijnde. Als ik nu in de map 'torrent-directory' een nieuwe torrent zet, dan wordt deze wel herkend, maar krijg ik direct de fout: 'gegevens ontbreken: d:\download\torrent\[inhoud van torrent-bestand]'.

Wat doe ik verkeerd? Wat moet ik precies instellen bij de plugin?

• nodiras
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-12-2025
Je doet niets mis. Het is een seeder, je kunt dus je bestaande, al binnengehaalde, torrents opnieuw delen door de torrent file in de 'torrent-dir' te zetten. Het werkt dus niet om binnen te slurpen.

Als je goed kijkt zet hij de torrent ook in het upload venster