Toon posts:

Call of Duty probleem: zwart scherm ipv normale achtergrond

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi iedereen,

Ik probeer Call of Duty weer 's te installeren, omdat ik binnenkort United Offensive krijg, maar het spel start niet helemaal goed op. Ik krijg wel netjes de introfilmpjes enzo, maar als ik dan in het menu kom, dan krijg ik een raar zwart (met grijs) scherm.

Wel staan de mogelijkheden 'start new game', 'multiplayer', 'options', 'credits' en 'quit' enzo er, maar die doen het niet (helemaal). Als ik bijvoorbeeld 'start new game' doe, dan krijg ik de keuze uit de 4 moeilijkheidsgraden, maar als ik op één daarvan druk, kom ik weer gewoon terug in dat menu. :-S De options doen het daarentegen wel normaal, lijkt het.

Ik heb de nieuwste drivers (catalyst voor Ati Radeon 9600) gedownload en geïnstalleerd en tevens de game geüpdate van v1.0 naar v1.3 en de bijbehorende fixed exe van gamecopyworld gedownload en in de game-dir geplaatst.

Weet iemand toevallig wat het probleem is? Heeft iemand dit ook meegemaakt?

Alvast bedankt!!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2004 18:18 ]

Verwijderd

je cd toevallig beschadigt of vettig geweest tentijde van installatie?(meschien heeft ie iets niet goed geinstaleerd)

• kokorico
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:49
ik heb dit probleem ook gehad:

https://activision.custhe...TM2MSZwX3BhZ2U9MQ**&p_li=

Daar staat de oplossing. Waarschijnlijk is je cd beschadigd. Als je geluk hebt kan je de bestanden in verkenner nog kopieren van je cd naar HD.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:56
Dit gaat dus om een warezversie waar wij van GoT niet mee helpen.
Dicht dus.

Dit topic is gesloten.