Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Nokia PC Suite 5.8 installatieprobleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
...

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2008 17:54 . Reden: niet meer nodig ]

Verwijderd

Oudere versie van PC suite opzoeken... denk dat niet samen gaat met win98se

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-11 18:25

janklp

FortyTwo Capital

post even dit in het 6230 topic [rml]Nokia 6230 [ Deel 11][/rml]

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben mij nu al 2 weken hierover aan het ergeren dus hopelijk kan iemand mij helpen.

Ik wilde de Nokia 6230 van mijn vriendin via bluetooth met mijn pc verbinden. Nadat ik de bluetooth software van de usb adapter en de Nokia software had geïnstalleerd kon mijn pc de telefoon niet vinden. Dus toen heb ik alles netjes met config/software weggehaald. Toen ik weer alles wilde installeren kreeg ik een foutmelding dat Nokia PC Suite al geïnstalleerd was. Na wat telefoontjes met Nokia begreep ik dat ik in mijn register naar Nokia moest zoeken en die bestanden moest verwijderen. Zo gezegd zo gedaan maar nu krijg ik (na heel veel boze telefoontje naar nokia) een andere foutmelding. Namelijk de volgende:
Er is een fout opgetreden bij het toepassen van transformaties. Controleer of de opgegeven transformatiepaden geldig zijn. C:\WINDOWS\Application Data\Microsoft\Installer\{EB4898F13-5AA1-450D-8E8E-44D6B55A5574}\1043.MST

O ja, ik heb Windows 98 SE

Dit ligt waarschijnlijk aan mijn installer. Ik heb deze al een keer opnieuw geinstalleerd (met het bestand InstMsiA.exe) maar dit helpt niet. Ook heb ik de Nokia Registry cleaner gebruikt, maar ook daarbij geen succes. Ook heb ik geGoogled naar 1043.MST en transformatiepaden maar daar is weinig over bekend.

Wat moet ik doen?

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-11 18:25

janklp

FortyTwo Capital

zie mijn vorige post