Toon posts:

[HELP]Asus A8V deluxe i.c.m 3500+

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag mijn systeem opgehaald met de specs:

1024 DDR400
AMD 3500+
9800Pro
Rest is nvt

Zodra ik de PC aanzet krijg ik ten eerste geen beeld, en ten tweede word er "system failed due to cpu overclocking" door de speakers gekrijst.

Ik kan niet in BIOS en jumper resetten doet ook niks.

Ik heb 256 DDR400 in geheugenbank 1 hetzelde in 2 en 512DDR400 in geheugenbank 3.

Iemand een idee/oplossing/aanmerkingen?

Ik zou hem het liefst vandaag nog draaiende zien :'(

Groeten WSB

edit:

Met search kom ik er echt niet uit, wel verscheidene zelfde gevallen zonder duidelijke oplossing.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2004 18:11 ]

• opel4ever
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-08-2023
Kun je niet met een jumpersetting op het mobo zelf in een veilige fsb komen? Zodat hij op een lagere clocksnelheid wel opstart!

Ondersteunt die cpu wel dat mobo of heeft hij eerst een flash nodig?

Tegenwoordig kijk ik er iig niet meer van op ;)

met vriendelijke groet,

Verwijderd

probeer het eerst eens met 1 geheugenstripje geinstalleerd, en kijk dan of je in het bios kan komen
kijk dan de auto-overclocking setting na want die staat misschien te hoog

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Dit MB is erg selectief wat het gebruikte geheugen betreft. Ik heb momenteel mijn handleiding niet bij de hand maar ik meen dat 3 banken bezet niet in alle gevallen wil lukken.

Ik zou eerst 1 reepje in bank 1 en dan 1 reepje in bank 2 of bank 3 proberen. Laat de 512 MB even erbuiten.

ARME AOW’er

Verwijderd

Guardian Angel schreef op 18 september 2004 @ 19:56:
Dit MB is erg selectief wat het gebruikte geheugen betreft. Ik heb momenteel mijn handleiding niet bij de hand maar ik meen dat 3 banken bezet niet in alle gevallen wil lukken.

Ik zou eerst 1 reepje in bank 1 en dan 1 reepje in bank 2 of bank 3 proberen. Laat de 512 MB even erbuiten.
als het goed is moeten die 2 dezelfde reepjes in bank 1 en 3