Toon posts:

Faild to get keyboard data

Pagina: 1
Acties:
  • 210 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hellow people,Ik Wou vandaag een oud davilex spel starten die ik vroeger alleen op win98 draaiden. En nu wil ik hem dus draaien op windowsXP. Maar dan krijg ik de volgende melding: Input exception in: D:work\Europa racer\Code\LibSource\SCIPIO\DaviInput\CkeyboardDevice.cpp (216) DIError:Faild to get keyboard data . heeft iemand enig idee wat ik hier aan kan doen?
ik draai, 2,4ghZ 256MB 40gig winxp. Maar daar kan het niet aan leggen want op 98 draaide die wel.
:?

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ikke niet begrijpen. Je hebt een spel die alleen op win98 werkt. Nu heb je winxp, en werkt het niet. En toch zeg je, dat het daar niet aan kan liggen?

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Verwijderd

Compatebilty mode van xp geprobeerd?
zoja, werkte dat?
zonee, check of er een patch is zodat het spel toch draait op xp
zoja, werkt het?

zonee, spel is niet meer speelbaar op xp en als je het wil spelen zul je win98 moeten installen :)

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:51
kijk dan eens op de doos of windows 2000 of windows XP er wel bij staan?
kijk dan eens of er een update is op de site van davilex?

probeer ook eens op DirectX up te daten, samen met andere drivers ( geluidskaart etc)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Ik begrijp het wel:

Je moet compatibility mode inschakelen in XP en anders in het juiste subforum (bijv. Spielerij - Problemen & Vragen) een topicstart maken die wél voldoet aan de richtlijnen (zoals oa aangeven wat je zoal geprobeert hebt en waar je precies op vastloopt). :)
Zie ook: Oude DOS, 95, 98(se), Me games in combinatie met WindowsXP

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2004 17:35 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:25

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Wat heeft dit met hardware te maken :?

Dit is een probleem met een (oud) spel dus hoort het in SPV, maar moven heeft zo verdraaide weinig zin omdat je niet eens meldt om WELK spel het gaat.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.