DFI Lanparty-B, XP2500-M en 340R probs

Pagina: 1
Acties:

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01:44
Ik heb sinds kort de volgende hardware config...

• DFI Lanparty-B
• XP2500+ Mobile
• 2 * 256 mb DDR Kingston HyperX PC3200
• Q-Tec 340R raidcontroller pc + 2 * 120 gb, een WD en een Seagate beiden 8 mb cache en 7200 rpm.

Sinds donderdag heb ik hier een tagan voeding bij gekocht, 480 watt. En tijdje daarna wilde windows niet meer starten. Op het punt dat het win xp logo moet komen met het balkje dat heen en weer gaat word het beeld zwart en gebeurt er verder niets meer :'(

Druk ik nu insert in en dan reset... zodat de pc op 800 mhz opstart (fail safe settings) dan start windows wel. Heel apart, zodra ik MP weer omhoog gooi is het gedaan en heb ik weer het zelfde probleem.

Het rare is dat ik voordat ik de tagan had de proc stabiel op 2600 mhz had lopen. (13*200) Sinds ik 1.8V op NB had gezet, maar 2 sec... computer starte nml niet met 225 mhz fsb, en daarna is geloof ik het probleem gekomen...

* ephymerous is wanhopig :'(

[ Voor 3% gewijzigd door ephymerous op 18-09-2004 17:23 ]

XXXVI

Verwijderd

Kan vanalles zijn. Wat heb je allemaal geprobeerd? Is wel handig om zo wat dingen uit te sluiten. Ik neem aan dat je de extra 12V connector aangesloten hebt? Wat gebeurt er als je alle onnodige hardware loskoppelt? Hoever moet je terugclocken om de boel wel aan de praat te krijgen? Ik kan nog wel ff doorgaan met vragen.....
Heb je dit topic al doorgenomen? [rml][ OC-Ervaringen] Lanparty NFII Ultra B en Infinity Deeltje 5[/rml]