Toon posts:

De trollethred! Yeeehaaa!! Zitten we daarop te wachten?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Deze reactie:
Whahaha!! That makes two of us!!

De trollethred! Yeeehaaa!!

M$ sucks !!

Trolletjes in je hol!!
Ik beschouw het als moedwillig de sfeer verzieken. Ik roep niet gauw PM, maar in dit geval, jah, naar de min 20 met die gast. (zal wel niet gebeuren, maar drukt een beetje uit wat ik van die reactie vind)

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Dit soort reacties is doorgaans een mailtje waard. Maar het is wel wat vreemd. Die gebruiker heeft al veel gereageerd en een hoog karma. Je zou haast zeggen dat hij op een openbare plek heeft vergeten uit te loggen.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Deze gebruiker heeft wel vaker van dit soort posts, kennelijk kan hij of wil hij af en toe niet normaal reageren. Check zijn history maar eens.

Maar wie dan een grappig-moderatie uitdeelt, daar mankeer imho tussen de oren ook wat... misschien een PM eens kijken of daar iemand ligt te kloten?

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind zijn karmascore er eerder op wijzen dat hij geregeld flamet. Een karmaratio van 1,1 is niet hoog te noemen. Ik vind het lijken op spammen wat ie doet, mede gezien hat aantal reacties.

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

1 heb ik een -1: troll gegeven, en de ander een 0: gemodereerd omdat die al op troll stond.

Ik zat ook al te twijfelen of ik hierover een topic zou openen, maar toen ik halverwege was met typen moest ik even de auto verplaatsen (mijn favo parkeerplek was weer vrij, iemand anders mag nu onder de boom staan waar altijd vogels in zitten)

Voor die 2e dacht ik eigenlijk eerst het zelfde als polaris, maar aangezien DenDave slechts gemiddeld 1,1 punt per reactie heeft lijkt het mij eerder een zeer wisselvallig persoon.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• Ids Lupo
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-09-2022

Ids Lupo

ABC..... DEF

Verwijderd schreef op 18 september 2004 @ 17:06:
Ik vind zijn karmascore er eerder op wijzen dat hij geregeld flamet. Een karmaratio van 1,1 is niet hoog te noemen. Ik vind het lijken op spammen wat ie doet, mede gezien hat aantal reacties.
Zoals anderen ook zeggen is hij vrij wisselvallig. Ik kom hem regelmatig tegen (hier). Zonet nog (weer) z'n history bekeken. Hij is zeker geen spammer en een aantal van zijn serieuze reacties zijn danwel offtopic of zo laat geplaatst dat hij de pluspuntjes mist. Dus maw die karma en gemiddelde punten zijn niet heilig.

De reactie waar het in deze thread om gaat is een tiepische reactieve reactie van hem. Hij ziet iets verkeerds staan en gaat daarop in / daarin mee.

De sinne skynt al ieuwen oer ûs lân, bringt de iere moarn. Eltse dei op nij.
Join de Nederlânse Kreft Kei

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik zal eens een topique over deze user openen in Frontpage Admin Overleg om te overleggen hoe en wat :) .
Pagina: 1