Toon posts:

Moederbord

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo

weet hier iemand waar ik em moederbord type op internet kan zoekn (google hek al gedaan) het gaat om het type EP-61BXA-M ik heb vooral nodig het stukje waar staat hoe ik em jumpers van de powerknop en de reset etc op de moederbord moet aansluiten.(ik weet dat dit op het moederbord staat vermeld maar dit klopt nie) kunne julli me helpen het lieft in nl want ik ben nie zo goed in engels
al vast bedankt

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Het staat meestal toch op het moederbord zelf :?
PS staat voor PowerSwicth
RS staat voor Reset Switch
L+ staat voor + kant van de LED
L- staat voor de - kant van de LED

En wat snap je niet aan het plaatje van pagina 18?
http://www.motherboards.org/files/manuals/94/61bxam.pdf :?

[ Voor 25% gewijzigd door Atlas op 18-09-2004 16:42 ]

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• G F0rce 1
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-03-2015
Handleiding eerste hit op google.

I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin

Verwijderd

Topicstarter
Atlas schreef op 18 september 2004 @ 16:41:
Het staat meestal toch op het moederbord zelf :?
PS staat voor PowerSwicth
RS staat voor Reset Switch
L+ staat voor + kant van de LED
L- staat voor de - kant van de LED

En wat snap je niet aan het plaatje van pagina 18?
http://www.motherboards.org/files/manuals/94/61bxam.pdf :?
ik heb gin boekej vna de pc en bij men powerknop zitte 2 aansluitigen een blauw/wit en een bruin/wit en op het moederbord staat er maar 1 aangegeven

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Verwijderd schreef op 18 september 2004 @ 16:46:
[...]

ik heb gin boekej vna de pc en bij men powerknop zitte 2 aansluitigen een blauw/wit en een bruin/wit en op het moederbord staat er maar 1 aangegeven
Kun je ajb zinnen in ABN tikken en de interpunctie in acht nemen. Dus zinnen beginnen met een hoofdletter en sluiten met een punt. En lees je bericht door op tikfouten voordat je op 'verstuur bericht' ramt. Ik heb die zin nu 4 keer doorgelezen en snap niet wat je ermee bedoeld :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Verwijderd

Google: EP-61BXA-M
kortom, een Epox slot1 bordje.

In de Handleiding op pagina 18 staat het schematisch uitgelegd:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/41502/full.gif

en op pagina 27 staat het pin voor pin beschreven.

Als je een wazige kast hebt met onbekende pinout is het kwestie van kijken waar elk draadje naar toe loopt of doormeten met een multimeter. Er bestaat geen standaard kleurcode, dus je zult het zelf moeten checken waar elk draadje van jouw kast voor is.

Succes, en vergeet niet dat wij op GoT verwachten dat je eerst zelf onderzoek doet en in duidelijke taal aangeeft in je topicstart waar het precies fout gaat. Zie ook de forumFaq voor wat wij verwachten :)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2004 16:52 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.